15 Temmuz 2014

DIY - Püsküllü T-shirt Yapımı :)

Kaç zamandır deniz kenarında püsküllü t-shirtleri ile gezenlere özeniyordum :) Açıkçası aradığım gibi püsküllü de bulabilmiş değildim. Sonunda internetten araştırıp nasıl yapıldığını öğrendim. Bugün de ders çalışma arasında kullanmadığım yamuk Zara t-shirtümü püsküllüye çevireyim dedim.

Açıkçasıben daha uzun bir şey bekliyordum ama haliyle kadın tshirtü olduğundan göbeği açık bırakır bir şey oldu. Buna en çok kocam üzüldü. "Aşkım deniz kenarı kıyafeti" diye açıklama yaparak yüreğine su serptim. Artık mekik falan bir şekilde o görüntüyü iyileştirmeye çalışıcaz.

Aşağıda resimlerle nasıl yaptığımı açıklamaya çalıştım. Daha uçlarına boncuk eklemeyi düşünüyorum. Lacivert falan, içindeki bıyık renklerinden. Ama evde hiç olmadığından alınca yapacağım.

Bir sonraki DIY t-shirt projem ise, kocişin beyaz t-shirtlerinden birini ombre boyayıp, püsküllü yapmak. Şöyle turunculu pembeli çok güzel olmaz mı :)

Lafı çok uzatmışım hemen fotoğrafları ekleyeyim :)

fringe tshirt
Tshirtün yamukluğuna dikkatinizi çekerim. Oysa ki indirimden bile almamıştım. Bende cetvel olmadığı için ayraçla ölçü almak zorunda kaldım. 



DIY fringe t shirt

püsküllü tshirt nasıl yapılır
Kolları da püskül olabilir aslında :)

fringe tshirt making
Şu alt düğmük yerlerine boncuk takacağım. Bu da olası kombinimiz. Şort Mango 39.90 TL

püsküllü tshirt yapımı

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli..