20 Temmuz 2014

Rimmel Sun Shimmer - Instant Tan



Merhabalar, kaç zamandır Rimmel'den almış olduğum "Sun Shimmer Instant Tan" ile ilgili yazacaktım bu akşama kısmetmiş.


Rimmel Sun Shimmer Instant Tan

Şimdi aşağıdaki resimleri inceleyecek olursak, soldan birinci resimde hiç bir şey sürülmemiş olarak görüyorsunuz. İkinci resimde sol taraf kremsiz, sağda losyon var. Üçüncüsünde ise ikisinde de var ve uygulamadan hemen sonra çekildi. Son resim ise gün içinde karelendi.

Dikkatlice bakarsak kapatıcılığı çok yüksek olmayan bir ürün. Damarları tam olarak kapatmadı. Ama gerçekten güzel bronzlaştırıyor. Ürünün BB olanını da aldım. Fırsat bulup denersem onu da yazarım.


Rimmel Sun Shimmer Instant Tan

Uygulamadan sonra elleri hemen yıkamak lazım. Dağıtması kolay fakat mükemmel şekilde beceremedim ben nedense. Tekrar gözden geçirmek gerekiyor. 

Diğer iki dezavantajı ise gün içinde sık sık ellerime krem sürme -kurutuyor- ihtiyacı hissetmem. Bacaklarımda da tam emilim olmadığı için zaman zaman yapışıklık hissi oldu.

Watsonsdan %50 indirimli olduğu zaman almıştım. Etek giydiğim zaman kullanıyorum çok da güzek duruyor bence.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..