25 Eylül 2014

Benim Dışımda Herkesin Mutlu Olduğu Zamanlar

Uzun zamandır neresinden başlayıp nasıl yazacağımı bilemediğim bir durumdayım. Hani kafama göre bir iş bulmuştum diye yazmıştım ya bir önceki yazımda, arkadaşımı arayıp durumu kesinleştirmeden önce yaptığım şey ise gebelik testiydi. 


Resimden de anlaşılacağı üzere sonuç pozitif, bense dumur vaziyetteydim. Açıkçası planlanmış ama planlanmamış bir durumdu. Kafamdan bir kaç ay uğraşırız bende bu arada kendimi psikolojik olarak hazırlarım diye düşünüyordum ki, zart diye oluverdi. Arkadaşıma anlatttım "Ceketini assa hamile kalacakmışsın" dedi.

Çocuğu çocuk sevdiğimden değil nasılsa yapılacak diye düşündüğümden, iş değiştirmek için ya da işten ayrılmak için bahane bulamayacağımdan yapacaktım.

Şu an -yarın 9. haftaya başlıyoruz- haleti ruhiyem bu hafta başı itibariyle daha iyi olsa da önümüzdeki günler ne gösterir bilemiyorum.

Çünkü öğrendiğimden günden bu pazartesiye kadarki günleri "istemiyorum" diye bağıra çağıra ağlayarak, her gece kabuslar görerek geçirdim. Rüyamda ne kedi doğurmadığım kaldı, ne memelerimin karpuz kadar olmadığı... Herkes "Oy bebiş de falan filan" şeklinde sevgi kelebekleri şeklinde dolanırken, aklımdan geçen uçan tekmeyle insanları susturmaktı. 

Durum normal mi değil mi bilemem, bende ne bir heyecan ne bir mutluluk ibaresi. Bende işi durumu unutmakta buldum, en sevdiğim ifadeyle tüm olayı IGNORE ediyorum. Zaten doktora gitmesem hamile olduğumu da anlamıycam. Haaa bir de göğüsler var ki ergenliğime geri döndüm, inekliğe doğru uygun adımlarla ilerliyorum :)

Süreç beni o kadar çok korkutuyor ki, sonrasını zaten hayal edemiyorum. Etmek istemiyorum. 

Aklımdan çok pis düşünceler geçiyor, zihnimi okuyabilseniz suratıma tükürürsünüz :)

Neyse bak yazmak bana iyi gelmedi yine aklıma hamile olduğum geldi..... HOOOFFFFF.....


Bu arada sanmayın ki gebeşim diye hastane, doktor, yoga, pilates, bebek arabası vs. araştırması yapmadım. Tabi ki yaptım artık onlarda ayrı postlara kalsın. 

Türkçeyi katlederek yazdığım bu yazı için herkesten özür diler, aynı yollardan geçmiş anne adayları ve annelerden yardım beklerim.

Haydi görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..