10 Ekim 2014

2014 Doğum Ücretleri

Merhabalar hamile olduğunuzu ilk öğrendiğiniz andan itibaren bir doktor arayışı başlıyor. Hangi hastane, hangi doktor, özel muayenehane mi düşüncesinin yanı sıra, doktorun normalci mi sezaryenci mi olduğu da önemli.

Açıkçası sezaryene girip aylarca ağrı çekeceğime önceden çeker bağıra çağıra doğurur akabinde ayağa kalkarım diye düşünüyorum. Tabi ki herşey  hayırlısıyla sorunsuz giderse :)

Bu nedenlerden dolayı öncelikle oturdum normal doğumcu doktorları araştırdım. Bloglar forumlar aldım elime bir defter liste yaptım, hepsini tek tek aradım :) Fiyatları paketleri öğrendim...

Araştırma sonuçlarımı paylaşmaktan gurur duyarım :) Umarım yasaldır :)

Öncelikle İstanbul'da bulduğum ve isimleri sık sık geçen memnun kalınan normal doğumcu doktorlar şu şekilde; Gülşen Barçınlı, Kübra Taman, Can Yener, Herman İşçi, Faruk Buyru, Murat Emanetoğlu, Cem Öncüloğlu, Hakan Çoker, Selçuk Somer, Dilek Yağmur şeklinde idi. 

  • Dilek Yağmur özel muayenehanede hizmet veriyormuş. Muayene ücreti nakitte 140, kredi kartına ise 160 tl şeklinde. 


  • Hakan Çoker ise Nişantaşında yine özel muayenehanede çalışıyormuş. Nakitte 250 tl, kredi kartına ise 310 tl şeklinde.  


Düşündüm taşındım dışarıdan doktora gideceksek bir de tekrar hastane ayarlamaya uğraşacağım. Yani kolay olabilir ama ben çok üşendiğim için özel hastanede çalışan doktorlardan devam etmeye karar verdim :)

  • Gülçin Barçınlı Özel Göztepe Hastanesinde çalışıyormuş. Kendisinin ücreti 140 olup, normal doğum 2850 tl, epiduralli normal doğum 3200 tl. Sezeryan 3250 tl, epiduralli sezeryan 3400 tl. (SGK indirimli fiyatlar)


  • Cem Öncüloğlu Kozyatağı Acıbadem'de çalışıyor. Herhangi bir özel sigortanız yoksa muayene ücreti 265 tl. Doğumlar ise Kadıköy Acıbademde oluyor. Normal doğum 9740 tl, epiduralli normal doğum 12.124 tl. Sezeryan 13.726, epiduralli sezeryan 14.465 tl.


  • Anadolu Sağlık Merkezinde ise normal doğum 7855 tl, epiduralli normal doğum 8025 tl. Sezeryan 9050, epiduralli sezeryan 9375 tl. (Özel sigortası olmayanlar için ücretler)

Hastanelerde paket fiyatlarına normal doğumda bir gece, sezaryende 2 gece kalma ve bebeğin ilk bakımları dahil. 

Ayrıca Acıbadem'de saçınıza falan fön çekiyorlarmış :) Maazallah resimlerde kötü çıkmayalım :) Yine Acıbadem'de isterseniz 300 tl verip suit odaya geçebiliyormuşsunuz.

İşte 2014 yılı doğum paket fiyatlarından bazıları. Umarım az da yardımı dokunmuştur. Biz yola Acıbadem ile devam etmeye karar verdik. Bakalım yarın ikinci randevumuz var. 

Sooo, lets cross our fingers :)

Güzel haftasonları :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..