5 Ekim 2014

Bandage/Bodycon Dresses

Oldum olası Herve Legder'ın bandage elbiselerine bayılıyorum. Şu an alamayacak olsam da -zaten artık ev hanımıyım istesemde alamam- bakmaktan zarar gelmez :)

Bakın neler beğendim...



İşte bir kına elbisesi



Mezuniyette hatta düğünde gelinlik niyetini





Bunu da bir kokteylde... -Öldük kokteyllere katıla katıla :)-





Bu da ya mezuniyet ya düğün aslında nişan da olur :)











Üsttekini de evladımın düğününde giymeye karar verdim :D Tabi o zaman durum bandaj elbise giymeye müsait olur mu bilmem... O nedenle çocuğu çabuk evlendirmeli :)









Benzer elbiseleri 10'da bir fiyatına Bebe'de de bulmak mümkün. İncelemek isteyenler için http://www.bebe.com/Dresses/Bodycon/pc/197/204.cat


Sonuçta ben düdük makarnası olduğumdan-ufak tefek bodycon ya da bandage elbiseleri kendime çok yakıştırıyorum.

Haydi iyi bayramlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..