18 Ekim 2014

Doğuma Hazırlık Kursu

Kendime yoga kursu ararken Memorial Ataşehir'de hamileler için yoga kursu olduğunu keşfetmiştim. Tabii ki hemen kaydımı yaptırdım. Kurs başlayalı çok oldu ama 12 haftayı henüz tamamlamadığım için ben kursa başlayamadım. Kısmetse haftaya artık.

Memorial'da kaydım olduğu için geçenlerde cep telefonuma "Doğuma Hazırlık Kursu" şeklinde sms geldi. Hemen aradım ona da kaydoldum :)

Perşembe günü ilk dersimizi yaptık. Aşağıya kursun planını ekliyorum. 

ücretsiz doğuma hazırlık kursu

Oldukça interaktif geçtiğini belirtmek isterim. Gebelikte ilaç kullanımı, doğum çeşitleri, testler, karşılaşılan rahatsızlıklar vb. birçok konudan bahsedildi. Ben çok memnun kaldım dürüst olmak gerekirse :)

Sağolsunlar böyle minik sandviçler, ayran, su ve ufak bir hediye çantası hazırlamışlar. Tabii herkes hamile olduğundan ve kocasıyla geldiğinden araya bile hiç bir şey kalmamıştır diyebilirim. Yine arada tuvaletin önünde uzun bir çiş kuyruğu olduğunu söylememe de gerek yok herhalde :D

Çantanın içinde hafta hafta gebelik, bebek bakımı, magnet, kalem, not defteri ve Johnsons babynin ufak bir hediyesi vardı. Bazılarının çifter çifter aldığı da gözümden kaçmadı hani -ayıptır- :)


ücretsiz gebelik kursu


En çok da şu CD'nin içindekileri merak ediyorum. Broşürlerde işe yarar gibi. Belki hala kurs için kayıt olabilirsiniz. İnanın faydasını göreceksiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..