18 Ekim 2014

Essie'den Oje Aldım

"Alsam mı almasam mı bir ojeye 17 tl verilir mi verilmez mi" (yani nelere o parayı vermiyorum ya neyse) derken "Alayım yaaa" dedim. 

Arkadaşlar çok ciddi söylüyorum. Her kuruşu helali hoş olsun :) Süreli 2 günü geçti elimi sulara soktum çıkardım, banyoya girdim çıktım ucundan gitmedi bile!

Yani hem zehirsiz sağlıklı oje, hemde bir o kadar dayanıklı. Şu an boyner anahtarı olanlar için 24 tl'den 17 tl'ye düşmüş. Gerçekten kullanıyorsanız alın ya da almayı düşünüyorsanız kaçırmayın bir şans verin pişman olmayacaksınız.

Açıkçası China Glaze hem akabinde uçlarından gitti hem de bence o oje "sucuk" kokuyor. :)
Acaba hamileyim diye mi bilemedim. O ikili paketi alacağıma bir essie daha alırdım :(

essie oje yorum


Aldığım renk "russian roulette" kırmızı ojeyi zaten sevdiğimden bunu da çok beğendim. Sürümü kolay, yol yapmıyor, çabuk kuruyor. 

Hormonlar sağolsun tırnaklarım çılgınca uzuyor bir o kadar sağlamlar :)

hamileyken essie


 Üstteki foto ışık yüzünden turuncu gibi çıkmış. Alttaki renk daha doğru yansıtmıştır. İki kat sürdüm :)


Bir sonraki boyner gününde yeni bir renk lalala :) Var mı essieden numara tavsiyeleriniz :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..