10 Ekim 2014

Herkes Uzman Olursa



  • Senin her gün bir yumurta yemen lazım... 
  • Senin çok süt içmen lazım...
  • Balık, haftada en az iki...
  • Ay, kendine çok dikkat etmen lazım...
  • Ağır kaldırma...
  • Hoplama, zıplama...
  • Yediğine içtiğine dikkat ediyor musun? -Hayır, sana ne-
  • Kola mı, asla içmedim! Sende içme!
  • Fast food hayatta yemedim..
  • Aman eti elleme...
  • Sakın şarküteri yeme... -Sucuk, salam çok güzel sende yesene-
  • Çok uzun yürüme...
  • Kendini yorma...
  • Tuzu azalt...  
  • Uçağa binme?... -Işınlanmak güzel olurdu!-

Yani bu liste böyle uzayıp gidiyor. Kime "Ay hamileyim" desem başıma anında bir kadın doğum uzmanı, bir çocuk, bir aile hekimi, bir ebe, bir beslenme uzmanı kesiliyor.

Yağmur gibi tavsiyeler. "Şunu yap, bunu yapmalar". Hayır yine anne olanlar bir derecede, doğurmamış olanlara ne demeli. Sanki 39 çocuk doğurmuş nereden biliyorsunuz arkadaş bunları. Yalan yanlış! Anneme şöyle dedim "Lütfen ben sana sormadıkça bana bir şey söyleme!" Anlaştık ikimizde çok mutluyuz :)

Yani sürekli konuşanlara da "SORDUK MU?" demek istiyorum. Allaha şükür okumamız yazmamız var. Eski araştırma görevlisiyiz ne arasak buluyoruz. Yeme içme kısmına gelince zaten evde doktor var. Mutlu olacağım gibi yiyorum işin açıkçası. Canım ne çekerse artık :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..