7 Ekim 2014

Yolun Sonu Topaçlık mı :)

Merhabalar :)

Sanırım yavaş yavaş hamilelik fikrine alışmaya başladım. Bana kalsa yarın doğuracağım çünkü istifa ettim ve evde daha iki yıl hatta iki buçuk yıl oturacağımı düşünürsek -tabi son hızla iş hayatına geri dönmeye çalışmazsam- kendime arkadaş arıyorum diyebilirim.



Sürekli İstanbul'da olan arkadaşlarımla buluşmak istiyorum. Amma velakin hepsi doğal olarak çalışıyor. Kimse de benle görüşmüyor.  Kendime ev hanımı arkadaşlar edinmem lazım :)




Bende fırsattan istifade kendimi mutfağa adadım. Fakat kendimi mutfağa adamak için sanırım oldukça kötü bir zaman seçtim. Bu gidişle soluğu diyetisyende almam gerekebilir.

Şimdi kilo durumuma bakacak olursak gebeliğin ilk haftasının başlangıcı son regl başlangıç gününüz oluyor. Kayıtlara geçen en zayıf halim bu ilk haftanın içinde yani 27 Temmuzda tam tamına 48.9 şeklindeydi. Tabi arkasından tatile gittik biralar, rakılar, cipsler, patates kızartmaları dukandan da çıkmış olan ben iyice ortamdan koptum. 

Bir sonraki ciddi tartılışım ise durumu da öğrendikten sonra 5 Eylül'de (gebeliğin 43. gününde takriben 6. haftada) oldu. Kilom ise 50.3 (gerçi bu benim tartım değil babannemin tartısı idi).

Diğer tarihler ise şu şekilde 12 Eylül 50. gün 50.6 (50. gün 7. hafta); 26 Eylül 50.7 (64. gün 9. hafta).

Bugün 7 Ekim ve korkudan tartının üstüne çıkamıyorum :(

Annem hamileliğinde 6 kilo almış. Sanki bir Ebru Şallı hala inanasım gelmiyor. Ayrıca bir aydır kılımı da kıpırdatmadım. Spor bilmem ne hak getire.

İçimi dökeyim dedim burada. Hem dertliyim hem de dana gibi yiyorum. Allah sonumu hayır etsin :D

İyi geceler 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..