11 Kasım 2014

Çatlaklarla Savaş

Hamile olduğumu öğrendiğimde başlıca araştırma konularımdan biri de çatlaklardı :) Baktım ki çatlaklar %90 ırsiymiş, ilk iş olarak anneme sordum "Sende çatlak oldu mu?" cevap yüreğe su serper cinsten "Hayır" şeklindeydi :) 

Yine yurtdışı bloglardan aldığım bilgiler doğrultusunda hamilelerin çatır çutur Body Shop Body Butterları kullandığını gördüm. Hemen de sevindim çünkü evde iki kavanoz Body Butter vardı. İlk aylarda onlara bulanmaya başladım. 

İlk trimester bitimiyle artık daha ciddi! çatlak ürünlerine geçmem gerektiğine karar verdim öncelikle işin ucuzuna kaçmaya karar verdim. Ucuzu derken Lierac, Bella Bee, Babelere geçmeden öncesini kastediyorum :) Hemen gittim Bio Oil aldım. 

hangi çatlak kremi

Hatta sonradan katıldığım bir etkinlikte bir tane de hediye verdiler böylece dörtlemiş oldum. Sanırım bir şişe bana yaklaşık 10 gün gidecek gibi gözüküyor. Vıcık vıcık bulandığımı düşünürsek :)

Bio Oile ek olarak Gratis %40 indiriminden yararlanarak yine Amerika'da çok tercih edilen Palmers Cocoa Butter'dan iki şişe alıverdim.


gebelikte çatlak kremi

Ek olarak da iki şişe badem yağı aldım ki onları da bir ara kullanırım diye düşünüyorum. Neredeyse 4. ay bitti sayılır bu ürünler bana 6.-7. ay sonuna kadar yetse o aylardan sonra da kısmetse pahalı olanlara geçerim :)

Bu aralar mütemadiyen her gece kabus görüyorum. Dün geceki kabusum ise dizlerime kadar tırmalama izi şeklinde çatlaklarımın olmasıydı. Sabah yeminle kalkıp bakacaktım az kalsın. 

Selülitlerim de çıktı ki doktora söylediğimde "Östrojenden yapacak bir şey yok. Her gün spor yapsan da farketmez." dedi. Küçük emrah gibi kaderime boyun eğmeye karar verdim :D

Şimdilik benden bu kadar, herkese mutlu haftalar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..