29 Kasım 2014

FLORMAR EYEBROW FIXATOR MASCARA

Her zaman -tamam yalan olmasın lise ve üniversite hariç- doğal kaşlardan yana oldum. Zaten takriben yıllardır da kaşlarımı aldırmıyorum.

Birinci sebebim çoook canım acıyor, o derece ki lazer epilasyon bile bence daha acısız :) Ayrıca suratıma bu kadar yakın durup uğraşmaları hoşuma gitmiyor. İp falan desen hiç sürdürmedim cımbız-makas ikilisiyle aldırdığım zamanlar idare ettirdim. İkinci sebep ise gerek duymuyorum. Sanki doğal kaşlar daha genç gösteriyor. 

Kaşlarımı aldırmamamın kötü yanı gün içinde güzelce birbirlerine karışıp ayrı telden çalmaları :) Kendileri birazcık uzunlar. Fırçayla tarasam bile karışıklığın önüne geçemiyorum.

Neyse duydum ki flormar kaş maskarası çıkarmış. Gittim aldım, kullanıyorumda. Önceden şeffaf maskara falan denemiştim ama onlardan pek memnun kalmamıştım. 



Bence ürünün iyi yanı ufak olması, aynı zamanda ürünün kötü yanı da tek tarafında kıl olduğundan ve içindeki de kaygan olduğundan sürerken bir anda elinizde dönüvermesi. O zaman da fırçalı kısım değil düz kısmı bir anda kaşlarınıza sürüvermiş oluyorsunuz. İşin özü zırt pırt elimde dönüveriyor. Onun dışında sabitlemesi falan idare eder. Yani alınabilir. Zaten fiyatı da 12 TL oldukça uygun. Bunu bitirince mac'in ürününü denemeyi planlıyorum. 

Ama kaşlarımı aldırmak mı işte onu asla düşünmüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..