11 Kasım 2014

Kullandığım Ürünler - Şampuan

Merhabalar artık yavaş yavaş kullandığım ürünlerden bahsetme zamanım geldi :) 

Şampuan ve saç kreminden başlamak istedim nedense. Öncelikle daha önceden almış olduğum Yves Rocher şampuan ve saç kremi ile yola başladım.

hamileler için şampuan önerileri

Fakat bu şampuan normal zamanda saçlarımı zaten yağlandırırken, ilk trimester de saç yıkamamın akabinde kendimi bir haftadır saçlarımı yıkamıyormuş gibi hissetmeme yol açtı. 

Böylece bende değiştirmeye karar verdim. Aslında aklımda Watsons da satılan bir marka vardı. Şu an adını hatırlayamadım ama o da doğaldı. Benim saçlarıma uygun versiyonunu bulamadığım için bende Naturals Nude'da karar kıldım :)



hamilelikte kullanılacak ürünlerhamileler için şampuan önerileri


Her ne kadar korkunç fotolar çekmiş olsam da şampuanın ve saç kreminin içeriği %96 doğal ben de gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Ayrıca yağlandırma falan da yapmadı. Şimdilik oldukça memnunum tavsiye de ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..