25 Kasım 2014

Neler Oluyor Hayatta

17+5'den herkese selamlar :)

Oldukça tembel geçen bir on günden sonra ancak bugün sporuma devam edebildim. Geçen hafta beyimin üst üste nöbetleri olunca ben de kendimi eve (ev derken ailemin yanına) attım. Orada da sokağa çıkmayı reddederek güzelce yedim içtim ve yayıldım :)

Kardeşimin "Sokağa çıkalım mı?" Ben "Yok yaaaa, hiç canım istemiyor!", "Sinemaya gidelim mi?" "Aman, boşver yaaa!!!"  ikili diyaloglarıyla üç günü geçirdim. Cuma akşamı da İstanbul'a geri döndüm. 

Geçen Salı doktora gittiğimizde de herşey yolundaydı. Cinsiyetinin de %99 kız olduğunu öğrendik. Yay! %1'de tıbbın yanılması olabilirmiş :)


Muayene esnasında kendileri yine bağdaş kurarak (yoga pozisyonu-namaste bebişim) bir an dirense de akciğerinden problemli sigara tiryakileri gibi gümbür gümbür öksürmemle pozisyonunu değiştirtebildik ve cinsiyetini de öğrendik. Velhasıl evin pembe olan %40'lık oranını böylece %90'lara ulaştırmak için bana gün doğdu. Ayrıca yıllardır biriken Hello Kitty ıvır zıvırlarına da ortak çıktı :) Zaten evrene yolladığım sinsi mesajlardan biri de kız bebek idi. Böylece o da gerçekleşmiş oldu. Teşekkürler evren, ne istediysem veriyorsun :)

Yavrunun bağdaş kurmasını "Kız olduğu göstermemesinden belliydi!" şeklinde yorumlayan canım pastoral düşünceli ahlak savunucusu yakınlara da buradan selam olsun. O da hep onu düşünüyordu zaten!!!

Diğer gelişmeler sadece 2 kilo almış olmam. En son 16+4'de tartılmıştım. Aradan bir hafta geçti aile evinde kalmanın mutlak acı sonuçları olacaktır. Doktor da "Takmayın bu kadar kilonuza" desede bu konuyu obsesyon yaptım...

16. weeks of pregnancy

Yukarıdaki fotoda da görüldüğü üzere henüz bende bariz bir şey yok. Olanda ayva göbeği sanırım :) Elbet dombay gibi olacağım ne kadar geç o kadar iyi.

Bir sürü kitap sipariş etmiştim. Fırsat buldukça onları okuyorum. Bebeğinizin Beyin Eğitimi ve Hypnobirthing kitaplarını okudum. Hypnobirthing kursuna gitmeyi düşünmüyor değilim. Helin'in aldığı "Ailem Hayatım" günlüğünü dolduruyorum arada sonuçta çok güzel olacak bence.

Bugün kendime 3 adet hamile lohusa geceliği aldım. Bir allahın kulu çıkmasın ki bana o beyaz dantelli tüllü şeyleri giydirmeye kalkmasın valla avazım çıktığı kadar bağırırım.

Annemler de "Sana hamile taytı bakalım mı? Hamile pantalonu alalım mı?" dediklerinde daha anca 52.5 kg olduğumu anlatmaya çalışıyorum. Hele bir 7. ay gelsin o zaman düşünürüz bunları. Tabii bir anda pilates topu yutmuşa dönmezsem.

Okuduğum kitaplardan güzel alıntılar yapmak istiyorum buraya, bir de aldığım gecelikleri koymak... Üzerinde bebek biberon bilmem ne çıngırak olan gecelikleri pjamaları asla giymeyeceğimden bildiğiniz geceliklerin büyük bedenlerini aldım :)

Görüşmek üzereee :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..