17 Ocak 2015

26. Gebelik Haftası

Öbür entrynin üzerinden zaman geçti diye pek döktüremedim ama madem tam da haftasına denk geldik hislerimi yazayım buraya açıkça....

Artık 26. gebelik haftasındayız yehuuu!!! Diğer bir ifade ile 25+1'deyiz. Hamilelik herkes için -hadi büyük çoğunluk diyelim- toz pembe geçerken (ruhsal anlamda) benim için kabusa döndü. 

Arkadaş yatıyorum kalkıyorum yine hamileyim. İçimde tepik tepik birşey... Karnımı ne tarafa sallandırsam bilemiyorum. Uyuyamıyorum, eğilirken zorluk çekiyorum vs. vs. Zaten almışım 5.2 kg bugün itibariyle. Moraller sıfırın altında. Millet çocuğuna alışveriş yaparken ben hala hissiz olduğum için sürekli kendime yatırım halindeyim. Kremler, kıyafetler, çamaşırlar şeklinde. 

Sürekli "Ya sabır, az kaldı, kurtulacaksın, son trimestere girmek üzeresin, neredeyse üç ay, sık dişini" şeklinde kendimi telkin edip duruyorum. Evin içinde "Çok mutsuzum, kimse bana hamileliğin bu kadar berbat olduğunu söylememişti" diye söylenerek ve mızıklayarak geziyorum. Soranlara da tavsiye etmiyorum :)

Her yerde okumaya alışık olduğunuz mutluluk ve analık dolu satırlara sanırım burada uzun bir süre yer veremeyeceğiz... Kısmet kim bilir ne zamana :)

Başka neler oluyor derseniz lodostan dolayı yaşadığım baş ağrısı 3 gün geçmeyince bende bir parol aldım. Zaten plesantadan geçmediğini biliyordum içiverdim gitti. Yılbaşı itibariyle çılgınlar gibi yemek yedim. Şöyle özetleyeyim örnek bir gün sabah kahvaltısı, üstüne kumpir, üstüne etli güveç-pilav-salata-pringles, devasa bir patlamış mısır (şu ikeanın dev salata kaselerinden), sonra gece saat iki gibi iki küçük pizza sipariş ettim, pizzaları beklerken arada boş kalmayayım diye petiböre nutella sürdüm yedim. Kaç tane nutella sandviç yaptım hatırlamıyorum :D

Zaten hemen kg almışım böyle yemeye. Şimdi kendimi frenlemeye çalışıyorum ama kısmet chubby surat olmak istemiyorum :(

Göbekte son durumu belirten bir fotoğraf paylaşarak satırlarıma son veriyorum :)


baby bump

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..