3 Ocak 2015

Bella B Tummy To Toes Cooling Leg and Foot Cream

Merhabalar, eğer üç gün üst üste spor yaparsam ya da uzun mesafe yürürsem maazallah ayaklarımın ağrısından kendime gelemiyorum.  Normalde pek yaşamadığım bir durum olduğundan gebeliğe bağladım elbette ve hemen araştırmalara başladım.

Hamilelerin için kullanabilecekleri iki adet krem buldum biri Bella B öbürü de Mustela markaydı. Hadi dedim Bella B alayım daha doğal daha popüler :)

Fiyatı 55 TL olup, oldukça büyük bir tüp içinde geliyor ve bir o kadar da işe yaramıyor :)


Bella B Tummy To Toes Cooling Leg and Foot Cream kullanan


Artık bende ne beklediysem güya sürecektim ve ızdırabım son bulacaktı. Aldım kremi güzelce ayağımdan başlayıp masaj yapa yapa bacağıma doğru güzelce sürdüm. Bacakları da havaya kaldırdım şöyle bir yarım saat bekledim. Tık yok :) Sabah uyandım ağrı devam ediyor.

İçeriğinde mentol olduğu yazıyordu ama ben mentol kokusu ferahlığı da almadım. Ayrıca cildim kremi emmediğinden elledikçe elime geldi :(

Özetle memnun kalmadığım bir ürün oldu. Nemlendirici niyetine kullanır dururum napalım. Ayak-bacak ağrısı da çok yormadan, ayakları uzatıp yayılmadan geçmiyor bu da böyle biline.

PS: Krem alacağıma üstüne az para eklemesi yapar ayak fokurdatma banyosu alabilirmişim :)


hamilelikte ayak ağrısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..