17 Ocak 2015

Hamile Yastığı

Yavaş yavaş uyumakta zorlanmamla birlikte göbeğimin altına yastıklar tıkıştırmaya başlamam da çok zaman almadı :(

Hamile yastığı almayı ilk olarak Anne Bebek Fuarında düşündüm. Sonra da annemlerle orada "Ay bunu nasıl taşıyacağız en iyisi sonra alalım" diyerek erteledik. 

Sonra üşenmedim araştırdım. "Bu evde yapılamaz mı?" diye. Meğer herkes -özellikle de yabancı bloggerlar- hep kendileri yapmışlar. Anneme öncelikle yabancı bir link attım. (Direk googla yazınca çıkan ilk link) "Anne, bunu yapabilir misin?" diye sordum. "Yaparım!" cevabını alınca çok memnun oldum tabii ki :) 

Canım üşenmeden inçleri minçleri bizim metrik sisteme çevirmiş. U şeklinde mi olsa, yoksa I mı, L mi derken; sonra içerisine bebiki koyarız, emzirmede kullanılır düşünceleriyle U şeklinde karar kıldık.

Pazen kumaşla kaplamış, içine de boncuk elyaf doldurmuş. Yaklaşık 1-2 günde hazırdı :)

İşte yastığım...

diy pregnancy pillow


Ben pembe yastık pembe biraz birbirimizin içinde kaybolmuşuz :)

Deseni de çok sevimliiiiii

hamile yastığı nasıl yapılır


Yastığın sefasını tek ben sürecek değilim ya, bir numaralı bebeğim hemen kuruldu :)

homemade pregnancy pillow


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..