20 Ocak 2015

Kedi Kalorifer Yatağı

Kedime olan sevgim çılgınlık boyutlarında. Üstelik gebelikle alakalı değil her zaman böyleydi. İki aksırsa gözlerim doluyor. Bebekte de böyle olursam kesin birşey olduğunda baygınlık geçiririm diye düşünüyorum :)

 Bu arada bende iki tane kedi var (yani vardı) aslında ikisi de ailemle yaşadığım evde duruyorlar. Kaç zamandır ufak olanı yanıma almak istiyordum, kısmet bu yıl başınaymış. Aldım ama cuma yine geri gidiyor :( Çünkü biz 4 günlüğüne evde yokuz ardından da taşınma tantanasına gireceğimiz için yavrum ortalarda heba olur.

Gelelim konumuza. Kaç zamandır kedi kalorifer yataklarını görüp iç geçiriyordum. Malum bizim ev yerden ısıtma olduğu için kalorifer yatağı takacak da yer yoktu. Ama Pişik buraya geldiğinde artık kalorifer yatağı olabilirdi :)

Önce bir satılıklara baktım, sonra kendim yapabilir miyim diye küçük bir araştırma. Bakınırken şu linki gördüm. Böylelikle yapabileceğime karar verdim.

Yapan arkadaş çok güzel açıklamış. Özetleyecek olursak iki adet S kanca (İkea ve Koçtaş'ta bulunuyor), plastik sepet (manavların kullandığından, ben evin yakınındaki Carrefour'a sordum, bir tanesindeki domatesleri boşaltıp verdiler), içine koymak için havlu, yastık vb. Ben ip kullanmadım.

kedi yatağı

Sadece kancaları sepetin deliklerinden geçirdim ve kalorifere taktım. Yukarıda görülen dana 7.600 gr olduğundan taşır mı taşımaz mı diye tereddüt ettik ama taşıdı neyse ki :)


diy kedi yatağı




evde kedi yatağı yapımı


Bizimkisi çok sevdi. Genellikle orada yatıyor. Keyfi de çok yerinde.

Hepinize güzel günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..