3 Ocak 2015

Solante Pregna 50+ Güneş Kremi

İşte hamile olduğumu öğrendiğim an yemeden içmeden koşarak gidip aldığım bir ürün. Sanki memlekette başka krem kalmadı, normal güneş ürünlerinden memnun kaldım diye bundan da illa almam gerekiyordu çünkü :)




Koşarak kendimden emin bir şekilde aldığım kremi kullanamıyorum. Neden derseniz bu kremi sürünce ben bir mumyayım :) Böyle bir beyazlık yok! Bunu sürmek demek üstünü bronzerla fondötenle sıvamak demek :) 

Dağılımı homojen değil. Sanki yağ ve beyaz kısım birbirinden ayrılmış gibi. O kadar çalkalamama rağmen pek de bir değişiklik olmadı. Haliyle insanın yüzüne dağıtması da çok zor oluyor. 

Bir de gebelik süreci kışa denk geldiğinden kullanmama da gerek kalmadı. Yaz olsaydı ne yapar ne eder yine sıvanırdım herhalde. 

Krem ile ilgili yorumlarım bu şekilde. Başka tavsiyesi yorumu olan varsa aşağıya bekleriz :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..