17 Ocak 2015

Vichy Idealia Krem

Testerlarından bol bol kullanıp çok memnun kaldığım bunun üzerine de tam boyunu aldığım bir kreme geldi sıra.


vichy idealia krem tavsiye


Kremin iddiaları şu şekilde;

  1.  Cildi pürüzsüzleştirir ve ışıltı verir.
  2. Yaşlanma, stres ve yorgunluğun ilk belirtileri için kullanılır.
  3. Gözenek görünümünde azalma, cilt renk tonu eşitsizliğinde düzelme ve kırışıklık görünümünde azalma sağlar. Cilt daha yumuşak ve esnek hissedilir. Canlı ve düzenli cilt görünümü için cildin doğal rengini canlandırır.
  4. Hassas ciltler için uygundur.
  5. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Hipoalerjeniktir. Yatıştırıcı ve güçlendirici Vichy Termal suyu içerir. Paraben içermez.
  6. Yağsız ve yapışmayan dokusuyla kolay emilim sağlar.
 Açıkçası yukarıda yer alanların hepsinin yanına tik atabilirim. Krem benim cildimi tam anlamıyla nemlendirdi, gözeneklerimi küçülttü. Lekelerle ilgili pek bir gelişme yaşamadığımı söyleyebilirim. Fakat bu durum gebelikten kaynaklanıyor da olabilir (çok lekem de yok) Gerçi kremin de böyle bir amacı yok. Sabah kalktığımda cildim tarafından emilmiş olması da benim için büyük artı. Yüzümü yıkarken kaygan bir surattan nefret ediyorum.

Valla ne yalan söyliyeyim Nuxe'dan falan daha memnun kaldım. Sanırım ben bittikçe bundan alırım!  Zaten çok yoğun olmadığı ,için 50 ml'lik kavanozun çok uzun süre dayanacağını sanmıyorum :)


Benim gibi karma ve hassas bir cildiniz varsa bir şans verebilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..