17 Ocak 2015

Yves Rocher Kaçamağı

Malum hamilelik demek bol bol tunik giymek demek. Tunikler de genelde koyu renkli olunca bir de baktım ki benim hiç gri farım yokmuş. Physcians Formula mı alsam diye düşünürken gidip Yves Rocher'dan alayım dedim.

Hazır gitmişken, artan soğuklardan dolayı kuruyan cildime yine bir nem maskesi, tatile gidince de kullanmak için banyo yağlarından almak farz oldu :) Güzelce uzayan ilk trimester tırnakları nerede, çatur çutur giden ikinci trimester tırnakları nerede onlara da el atmak farz oldu!

yves rocher alışverişi


Yakın çekimde aldıklarım


yves rocher küvet yağları

Küvet yağları vanilya ve hindistan cevizi yummy!!!


yves rocher yoğun nem maskesi

Yoğun Nem Maskesi okuduğumuz üzere paraben, mineral yağ ve renklendirici içermiyor. Bulana bulana sürebiliriz :)



yves rocher gri far


Dore kabı zaten beni direkt tavladı :) 

dumanlı göz makyajı yves rocher


Burada nasıl yapmanız gerektiğini de belirtmiş :) 


yves rocher dörtlü far paleti


Yorumlarımı sonra ayrıntılı yazarım :) 



yves rocher tırnak güçlendirici cila


Aldıklarım işte böyle... Az kullanayım ki güzelce yorumlayabileyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..