1 Şubat 2015

Mamma Donna Hamile Ürünleri

Acaba nasıl daha fazla hamile kremi alabilirim diye internette aranırken bulduğum bir marka da "Mamma Donna" oldu. Baktım ki Amerika forumlarında maaşallah herkes çok memnun, fiyatlar da bayağı uygun.

Chicco'nun kendi mağazalarına baktım bizim memlekette satışı yok. Aradım ve internet üzerinden satanları buldum. Hemen sipariş verdim. 

mamma donna maternity


İçinden çıkan kağıtlarda bayağı bir ürünü olduğunu gördüm. Benim ulaşabildiklerim bunlar oldu. Soldan sağa bakacak olursak çatlak kremi, elastikiyeti arttıran göğüs kremi ve sıkılaştırıcı krem şeklinde sıralanıyorlar. 

Kremlerin üstünde -9 m, 0 m+ yazıyor. Yani ilk ikisine hamilelikte en sağdakine ise doğumdan sonra başlıyoruz.  

Kremler jel kıvamında olup bence "korkunç" kokuyorlar :) Artık benim aldığım satıcı bana bozuk mu yolladı yoksa kendinden mi öyle bilemiyorum. Diğer bir eksi yönü ise sanki tam emilmediği için mi ne pütür pütür bir his vermesi, gerçi her zaman olmadığını da belirteyim. Belki elbise tüylerinden falandır :) Çünkü bazen duş öncesi sonrası demeden açıp açıp löp löp göbeğe ne bulursam sürüyorum.

Sevdiğim yönleri ise vıcık vıcık olmaması, nemli ve esnek bir his vermesi, uygulama sonrası aman emilsin yok bekleyeyim derdi olmaması (bio-oili cildim emmiyor arkadaş yarısı kıyafetlere yapışıyor). 

Yine de en çok hangi üründen memnunsun derseniz ben Palmers'ı öneririm. Zaten sabah Chicco sürersem, gece mutlaka Palmers kullanıyorum. Ya da tam tersi. Şimdilik bir çatlak durumu yok. Arada kendimi tırnaklayıp çatlak diye ortalığı birbirine katsam da allah kimseye vermesin ne diyeyim :)

Mamma Donna uygula çık şeklinde olduğundan daha pratik geldi. Ama kokusundan kıllandığımdan ürünün yeni olup olmadığından tam emin olamıyorum.

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..