1 Şubat 2015

Voyage Belek Yıldönümü

Pazarımı yapıp geldiğime göre artık sıcağı sıcağına (döneli 5 gün olsa da) artık ufak tatilimizden bahsedebilirim. Yanlız pazar arabamı ağzına kadar doldurduğumdan, ellerime geçtiğimi, pazara gidince gözümün döndüğünden bahsetmezsem çatlarım :)

Bu yıl yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde napsak nereye gitsek diye düşünürken, aklıma ilk gelen otel Maxx Royal Kemer'di. Ama tesis kışın faaliyette değilmiş. Neyse diyerekten diğer alternatiflere göz atmaya karar verdim. Yurtdışı gezilerini gerçekten "tatil" olarak adlandırmak benim adıma çok doğru olmaz, çünkü çılgınca kendimi oradan oraya savurarak daha çok yoruyorum. Yurtdışı sayfiye gezileri hariç :) Bu nedenle yurtdışını eledim. Güya daha Midilli gezisinin devamını ve Saraybosna'yı yazacağım da artık ne zamana kısmet olur bilemiyorum :)

Yine dinlenme amaçlı ve sıcak olduğundan ilk tercihim Antalya oldu. Açtım otel puana bakıyorum yüksek puanlı otellere. Gördüm ki Voyaga Belek oldukça yüksek puanlı ve fiyatı da Maxx Royal'in üçte biri. Özetle Voyage Belek'e gitmeye karar verdik.

Şimdi oteli balayı düşünen arkadaşlar için detaylı olarak anlatayım. Zaten otelin balayı ve yıldönümü konseptlerinin aşağı yukarı aynı olduğunu tahmin ediyorum. Aralarda da Maxx Royal'de (MR) ne vardı burada ne yoktu yazarım :)

Öncelikle karşılamada şampanyalar, çilekler beklemeyin. Hatta kapıya gelip karşılama bile olmayabilir. İçeri girdik müşteri ilişkilerinden biri hoşgeldiniz diyerek bana koca bir buket çiçek verdi. Tabii hoşuma gitti. Yürüyerek matkap sesleri -otelde tadilat vardı!- odaya geçtik. Odaya köpüklü şampanya, meyve, kurabiye, çikolata koymuşlardı. Fakat oteli tanıtan, neyin nerede olduğunu anlatan bir broşür yoktu. Üç kere istedik ısrarla gelmedi :)

Biz deluxe odada konakladık. Oda tahminimce klasik odalara göre oldukça büyük terasında jakuzisi (Güneşin açtığı gün doldurma teşebbüsümüz sonucunda, alttan su kaçırmak suretiyle terası su bastı! İnsan bir kontrol eder! Aradık ustalar geldi ama zaten ertesi gün dönüyorduk, ayrıca tamir işinin de uzun süreceği belli olmuş oldu!) ve şezlongları var. Yine içeride jakuzili büyük bir küvet, duş, wc ayrı ve iki lavabo mevcut. Banyoda Bvlgari'nin şampuan, krem vs. var. İlk gün kullandım baktım ikinci gün yenisini koymamışlar hemen şikayet ettim tabii :) MR'de set up'lar Hermes marka idi. Ama Bvlgari ürünleri valla daha güzeldi :)
Diğer set uplar ise diş macunu, traş bıçağı markasız garip birşeylerdi. MR'de hepsi markalıydı. Ayrıyeten bir marka daha şampuan vs.ler vardı ama yine hiç duymadığım bir markaydı. Bitenler de yenilenmedi anlayacağınız.

Küveti köpürtmek için o bilmediğim markaların hepsini boca ettim. Ertesi güya oda temizlendiğinde baktım ki boş -çöp- şişelerin hiç biri atılmamış. Havlu değiştirmek içinde küvetin içine ayakkabıyla girilmiş. Odaya geri döndüğümde banyo küvetinin içinde çamurlu ayak izleri vardı.

Sağolsunlar bize birinci gün için Çin Lokantası'ndan, ikinci gün için ise İtalyan'dan rezervasyon yapmışlar. İtalyan restaurantının konsepti yıldönümüne daha uygun olduğundan orayı tavsiye ettiler. İsabet de olmuş. İki alacartı da beğenmekle birlikte İtalyan'ın daha iyi olduğunu gözüm kapalı söyleyebilirim. 


voyage belek yıldönümü


Deluxe konseptte ayrıca odaya kahvaltı servisi vardı. İlk gün aldık. İkinci gün kahvaltı büfesinin daha çeşitli olduğunu görünce tabii ki açık büfeyi tercih ettik. Yine yıldönümü günü odayı da süslemişler.


voyage belek yıldönümü

voyage belek yıldönümü



Odadaki yatak inanılmaz derecede rahattı :) Odalar yenilenmiş olmasına rağmen buzdolabının falan içi kırık çıkıktı. Saç kurutma makinası herhalde kırılmış, silikonlamışlar tutma yeri adamın elini yakıyor, radyo desen anteni kırılmış... Devam edelim :)

Yemekler genel olarak oldukça lezzetliydi. Animasyon -biz kendi halimizde takılmayı seviyoruz- MR'e göre daha iyiydi. Yani sizi daha çok oyalayacak şey bulmak mümkün. Gerçi bize pek farketmiyor :)

İlgi alaka çok iyiydi. Ama ne olduysa -sömestr tatiline bağlıyorum- bir anda otel hınca hınç çoluk çocuklu aileyle doldu. Haliyle servis yavaşladı. MR daha butik, daha kafa dinleme yeri gibiyken burada bildiğin uğultu vardı. Zaten biz ana restoranta falan hiç inmedik, sürekli +16'da idik. Son vızıksız günlerin tadını çıkartalım dedik :) 

Otelin yeşil alanı, dolanacak yeri daha fazlaydı. Sanırım MR'e göre daha büyük araziye yayılmış. 

voyage belek yıldönümü


voyage belek yıldönümü

pregnancy shooting

voyage belek yıldönümü


Toparlayacak olursak MR elbette Voyage'a göre daha iyiydi. Sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte. Neredeyse üç katına çıkan bir fiyat farkı var. Bence Voyage üç kat kötü bir hizmet vermiyor. Evet eksikleri mevcut, ama MR gitmemiş olsaydık belki bizim gözümüze bu kadar batmazdı. (Yok ya bana batardı!) Özetle sömestr bittikten sonra ya da çok bunalınca buraya gelmeye, yıl dönümlerinde de bir akşam yemeğine çıkmaya karar verdik :)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..