21 Mart 2015

33. Gebelik Haftası-Taşınma

Geçmiş zaman postu yazmaca :)

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar! Şu an yeni evimizden ilk postumu yazıyorum. Taşınma münasebetiyle 5 Mart gibi İzmit'e kaçmıştım. Aslında ben kaçmadım da "Sen ayak altında dolaşma!" diyerekten beni babamla yolladılar...

Annem, kayınvalidem ve de sevgilim per perişan bir şekilde bir hafta ev taşıdılar. Daha da ufak bir eve geçince neyin nereye koyulacağı da büyük sıkıntı oldu haliyle. 

Bense kendimi sağdan sola yuvarlayarak gezdirip, yedirip, içirdim :) 

Tam bir hafta sonra artık "Eve döneyim artık -ayıp olmasın-!" diye düşünürken, yıkamaya verilen halıların kurumadığı, asılan perdelerin nemli olduğu yanlışlıkla halıların da koltukların üstüne konmasıyla koltukların da ıslanmış olduğu haberini aldım. Sonra yine "Sen daha gelme!" denince benim de işime geldi :)

asos maternity

Yukarıdaki resimde de dombalak gibi çıkmamın sebebi hamile kıyafetidir. Elbise Asos Maternity :) Hiç hamile kıyafeti giymedim demeyeyim.

Artık eğilip kalkmak, uyumak ve de yatakta sağdan sola dönmek iyicene zorlaştı. Küçük bir kaplumbağa gibiyim. Bazen de kendimi sırtüstü dönmüş böcüklere benzetiyorum :) 33. haftada tartılmadığım için bir bilgi veremeyeceğim. Sporu zaten bırakmıştım ama İzmit'teyken haftada 3-4 kez 3-4 km yürümeye çalıştım. Gerçi onca yediğimin yanında yakılmasının imkanı yok. 

Neyse annem İstanbul'dan dönünce ipleri biraz eline alarak beni durdurmayı başardı. "Sana bu kadar yeter!" diyerek -bu arada bana o kadar hamile olduğum için yetermiş yoksa o bile çokmuş!- :) Kısmetse Şile'ye gidersek eliptiğimi alıcam. 20-30 dakika yine binerim.  Henüz çatlağım da yok çok şükür :) Evde kendim yağ karışımı yaptım arada ona da bulanıyorum.

Bir de İzmit'te etamine başladım. Nedir, nasıl yapılır onu da yazacağım kısmetse. Keşke her gün bir post yazabilsem. Ne kadar güzel olurdu!

Bu gecelik benden bu kadar. İyi geceler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..