31 Mart 2015

Bir Bebek Arabası Macerası

Kaç zamandır sevgilimin bana akvaryum sözü var. Akvaryum dediğim de Aqua Florya'daki akvaryum. 

Malum taşınma tantanalarından fırsat bulamamıştık. Sonunda Cuma günü önce bir iki işi halledip (bu işlerden biri de hastane gezmesiydi onu bilhare yazacağım) avmye geçebildik.

Tam akvaryuma girecekken önümüze Joker çıktı. Gidip bir bakınalım derken nasıl olduysa Chicco Lite Way Plus alıp çıkıverdik. Kocam oldukça mutlu bende "Aman alt tarafı araba ne olacak" şeklindeydim. Çünkü kendisi baştan beri "Alalım bir Chicco gitsin!" şeklindeydi. 


Ben ise baştan beri üst üste binmeli araba bile istememiştim. Orada da bana sordu "Bak tamam mı, senin için sorun değil vs." diye. Ben de "Tabi tabi ne olacak! Alırım bir Mac Laren 6 ay sonra" diye düşünmekteydim. 

Neyse puseti arabaya koyduk. Akvaryumu gezdik. Yolda da "Oh bu işi hallettiğimiz iyi oldu" diyorum sürekli.  Eve geri geldik. Aradan bir-iki saat geçti bana bir hüzün çöktü. Düşünüyorum "Araba çift yönlü değil, yavruyu kendime dönük gezdiremeyeceğim, renkleri korkunç (kırmızı- kahverengi), zaten baston olduğundan hiç bir zaman Mac Laren alamayacağım..." Takriben Pazartesi gününe kadar ağladım. Bir yandan da soran kocaya "Yok birşeyim hamileliktendir!" desemde konu sonunda anlaşıldı tabii :) 

Arabayı çöp poşetine mi sarmadım, gözüm görmesin diye küçük tuvalete mi kaldırmadım yani neler neler. Gördükçe gözyaşlarıma hakim olamıyorum :)

Özetle bu macerada Pazartesi nöbet çıkışı kırmızı gözleriyle sırf ben daha fazla üzülmeyeyim diye Kartal'dan Florya'ya gidip arabayı geri vermek suretiyle sona erdi. 

Şimdi diyebilirsiniz ki "Chicco neyine yetmiyor? Buldun da bunuyorsun!" Araba allah için hafif kullanışlı, tam benim gibi gezenti kadınlara göre. Gerçi bana ana kucağını takınca dangırdak gelmedi değil, ama gerçekten iş görür. Al dört yaşına kadar kullan...

Gelin görün ki ben bu hamilelik boyunca çok da birşeye heveslenmedim. "Aman gideyim bilmem nereden oda takımı alayım, yok şu şöyle bu böyle olsun" demedim. Bir gönlümce arabaya heveslendim. Niye böyle bir obsesyon yaptım onu da bilmiyorum. O da olmayınca zırladım durdum. Sanki silah zoruyla aldırdılar :) Delilik zor, hamilelikte galiba daha zor. Allah kocama sabır versin. Bazen diyorum ben olsam beni cidden dövmüştüm :Pp



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..