1 Nisan 2015

Lohusa Gecelik, Pijama, Sabahlık ve de Terliği

37. haftaya gireceğim bu günlerde, bir rahatlık bir gevşeklik! Sürekli bir işler peşindeyiz sürekli meşgulüz maşallah. Millet 33. haftadan hastane çantasını hazırlar ben de daha tık yok!

Almasam da çeşitli araştırmalar içindeyim tabii ki. Araştırmalarımın temelini gecelik, sabahlık ve terlik oluşturuyor. Şimdilik normal doğum planına sadık kaldığımdan gecelik alıyorum. Çeşitli bloglardan okuduğuma göre normal doğumda kontroller alttan olduğundan gecelik, sezaryende ise ameliyat yerinden olduğundan pijama kullanmak daha rahat oluyormuş.

Neredeyse denk geldiğim her yerde lohusa gece giyimine baktım. Baktıkça içim daraldı. Anam onlar nasıl modeller! Yeminle babannem yatarken daha seksi giyiniyor. İspanyol kollar mı desem, danteller, inciler, hepsinin üstünde dünya çirkini bir bebek, emzik ya da leylek baskısı. Bakıyorum baktıkça sinirlerim tepeme çıkıyor :) Satış görevlilerine çıkışıyorum "Ne bunlar böyle! Sadesi düzü yok mu?" diyerekten. Miss Claire, Suwen, Dagi, Pierre Cardin hepsini inceledim. Sanki doğuma değil, sevgilimizle özel bir geceye hazırlanıyoruz. Hayır gecelik yapmışsın önden üç beş düğme koymuşsun olmuş sana lohusa geceliği,  olmuş sana geceliğin fiyati 100 küsür tl :)

 Google'da aranırken Cossy By Aqua diye bir markaya rastladım. Baktım da daha bir sonradan giyilesi, kullanılası modelleri var. Ayrıca askısından çıt diye açılıyor ki bence emzirmek için oldukça pratik.

Benim aldığımı göremedim ama aşağıya benzerlerini ekliyorum.

lohusa geceliği

lohusa geceliği model

lohusa geceliği tavsiye

modern lohusa geceliği

Aldığım gecelik yukarıdakine benziyor ama benimki pembe puantiyeli. Eteğindeki fareyi çok sevmedim ama hiç yoktan iyidir. S beden aldım tam geldi. Kendiminkinin fotoğrafını artık hastane çantasının son halini yaptığımda eklerim :)

Yine geceliklere bakarken "Acaba Oysho'nun maternity koleksiyonu var mıdır?" diye düşünerek webden koleksiyonuna baktım. Bir de ne göreyim varmış! Ben bir mutlu bir mutlu anlatamam :) Hemen bir Oysho mağazasını arayıp -Maltepe Parkı aramıştım- ellerinde koleksiyondan olup olmadığını sordum. Meğer varmış. Böylelikle istikamet Oysho oldu.

askıdan çıtçıtlı lohusa geceliği

Bu gecelikten de bir tane aldım. Yine omuz askısından çıtçıtlı. Yanlız niyetlenirseniz bedenlerine dikkat edin. Eve geldim denedim -M almıştım- göğüs kısmı ufak geldi. Hatta bayağı sıktı. Sanırım XL ile falan değiştiriceğim o derece :) Aşağıdaki modeli de beğendim. Göğüsten çıtçıtlı klasik düğmelilere göre kullanımı daha rahat olabilir.

hamile geceliği


Bunlara benzer omuzdan çıtçıtlı bir gecelik modeli de GeBe'de gördüm. Dümdüz beyaz ama penyesi güzeldi. Aşağıya ekliyorum...

lohusa gecelik modeli


Pijamalara ise dediğim gibi hiç alıcı gözüyle bakmadım. Sağlı sollu düğmeler hiç hoşuma gitmedi. Yine alırsam normal düğmeli pijama alırım herhalde. Şunda da gözüm kalmadı değil :)


lohusa pijama


Yukarıdakine benzer birçok model bulmak zaten mümkün. Sabahlık derseniz düz pembe ya da beyaz penye bir sabahlık işimi görür. Ayrıca Oysho'dan aldığımız polar tavşan sabahlığı da yanımıza alırız diyoruz. Gerçi annem bana bir sabahlık almış. Watsapp'dan foto attılar da tam anlayamadım. Uçuk pembe ve penye sanırım :)


Terlik mevzusuna gelecek olursak üstü dantelli fiyonklu şu tacıyla bir örnek satılan havlu modellerden ben almayayım. Zevk, tercih meselesi. Yine düz beyaz ya da pembe bir terlik alırım. Zaten asıl amacım sonradan da alacağım kullanacağım şeyleri almak. Ne yapayım kullanmayacağım ıvırı zıvırı.

Alttaki iki modeli de beğendim. Beyim "Hastanede böyle ince terlik giyilmez, ayağına bir şey batar! Hiç giyme daha iyi!" dedi. Zaten annem kalınlardan almış galiba dursun o da yedekte napalım :) Ona da bir ayı mayı silikonlarız artık!


lohusa terliği
Oysho

lohusa terliği
English Home



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..