15 Nisan 2015

Body Shop İndiriminden Alışveriş

Telefonuma %50'ye varan indirim diye sms gelince pek bir umutlansam da gidince %15'i görmemle azıcık üzülmedim değil :)

Neler aldığıma bakalım...

body shop ürünler

Body Shop duş jelleri çok uzun süre gittiğinden yine alayım demiştim. Şu damacana boyları %50 indirime girmiş. Değişiklik olsun diye alıvereyim dedim. Yani hala Ekim ayında aldığım 3 şişeyi bitiremedim. Ne bereketli jellermiş arkadaş :)

Fırfırlarımız eskidiği için yeni fırfırlar, eldiveni de yedekte dursun diye aldım.

Doğum sancıları için sırta masaj vs. -tenis ya da pinpon topuyla hatta- yazıyordu okuduğum bazı kitaplarda. Bu nedenle bulunsun dedim :)

En sağdaki el kremini ise anneme aldım. Sanırım dünyanın en iyi nemlendiren ama aynı zamanda en berbat kokan el kremi bu olsa gerek. Kendisi severek kullanıyor. Ben bildiğin öğürüyorum. Gece falan elime sürüp "Bu koku da ne?" deyip uykumdan uyanıp ellerimi yıkamışlığım, camı açmışlığım var :)

Duş jeli dışındaki ürünler %15 indirimdeydi. Sanırım son gün 22 Nisan bilgilerinize <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..