17 Nisan 2015

Çatı Muayenesi - Nahoş Durumlar

Bugün oldukça garip bir gündü. Öncelikle trafik yüzünden ağda randevusuna geç kaldım. 40-45 dk. gecikmiş olsam da (belki de halime acıdılar) aradan aldılar. Bu işlemi hallettikten sonra sıra dr randevusuna geldi.

Tam asansörün önünde -yaklaşık 20 dk önce varmıştık- telefonum çaldı. Dr'un ameliyatı olduğu için geç geleceğini, randevuyu ileri bir saate ya da ertesi güne atıp atmak istemediğimizi sordular. Ertesi gün gelmeye üşendiğimden takriben 40 dk sonrasına randevuyu erteledik. Tabi girişimiz erteleme saatinden bir saat sonrasını buldu.

Beklerken gülüşmeler, kahkahalar -başına geleceklerden habersiz bir genç kadın- güle oynaya muayenehaneye girdik. Dr'um "Bugün size çatı muayenesi yapacaktık, değil mi?" deyince sırıtarak "İvit, eheheh" deyiverdim. Ne de olsa normal vajinal muayene gibi bir şey olacaktı, rahatsız edici değildi ve de acımayacaktı.

YANILMIŞIM :)


Kimse bana söylemedi ben size söyleyeyim. Oldukça canım acıdı. Kişiden kişiye değişir bilemem ama ben boyumun ölçüsünü aldım. Önceden kendimi hazırlasaydım belki böylesine bir şoka girmezdim. Muayene iki parmak ile yapılıyormuş ama bana komple el gibi geldi :)

Hemşirenin elini sıkmak suretiyle sürecin sonuna geldiğimizde, Dr'umun kullandığı eldiveninde kan içinde olduğunu görmem üstüne tuz biber ekti. Haliyle üstüne kanamam oldu. Maksimum bir hafta falan sürebilirmiş.

Maşallah arkadaş bende normal doğum için biçilmiş kaftanmışım. Muayene esnasında da aklımdan şunlar geçiyor "Muayene böyleyse normal doğum nasıldır? Umarım bu çatı dardır! Sezaryen mi olsam?...." 

Önceden diyordum ki "Normal doğurur, hatta epidural bile istemem!" Karşılıklı oturunca Dr'um sordu "Epidural düşünüyor musunuz?" dedim "Siz beni direk bağlayın" :)



Şimdilik benden haberler böyle. Yaşadığım küçük travma, şok  ve sinir bozukluğuna bağlı ufak bir ağlamanın ardından iyi sayılırım. Çok hazırlıksız yakalandım çooook :)

Acısız günler geceler efendim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..