5 Nisan 2015

Hangi Bebek Arabasını Aldık?

   Chicco'yu geri verdikten sonra  Mamas&Papas Urbo niyetiyle e-bebek' girdik. Zaten beyim "Ben hiç karışmıyorum!" modundaydı :)

Neyse dolanırken bir de baktım Mamas&Papas sitesinde gördüğüm Armadillo Flip (Armadillo'yu beğenmişliğim vardı fakat eski modeli çift yönlü olmadığı için hiç düşünmemiştim). Elbette hemen incelemeye başladım. Satış görevlisine Armadillo'yu ve Urbo'yu yan yana koydurttum. İkisini de sürdüm, katladım, kaldırdım, ana kucaklarını taktırdım. Evirdim, çevirdim sonunda Armadillo Flip'te karar kıldım. Urbo'yu hala daha havalı bulsam da bu boyutlarla onunla baş edemeyeceğimi, düdük kadar olacak arabamın bagajına her halükarda sığdıramayacağımı, kolayca kaldırıp koyamacağımı tespit etmiş oldum.  Çünkü iki araba arasında 3-3.5 kg kadar da bir fark var. Ayrıca Urbo'da yaşanan statik elektrik problemi de beni oldukça düşündürdü. (Avm vb. yerlerde demirlerin elektrik yüklendiği ve çarpma yaşandığı söylendi)

armadillo flip kullanan

Arabayı o kadar çok beğendim ve de sevdim ki evde arada kendi kendime sürüyorum :) 

Arabayı incelemek, videosunu izlemek isterseniz buradan bakabilirsiniz!

İyi haftalar!


Güncel :) 11.03.2016

Yaklaşık bir senedir kullandığımız bebek arabamız hakkında yorumlarımı yazayım. Genel olarak arabadan memnunum. Sevmediğim özelliklerinden biri kapandığı zaman dimdik durmaması yani bir yere dayamak ya da tekerlekleri ona göre ayarlamak gerekiyor. Biraz yampirik duruyor anlayacağınız.

İkincisi ise ön tekerleklerinin ara ara takılması. Toz vs. kaçtığı için olduğunu düşünüyorum. 3-4 kez bu olayı yaşadık. Bazen kendiliğinden düzeliyor. Geçenlerde e-bebeğe gidip tamire vermek istedik, mağaza görevlisi biraz yağlamış yine bir sıkıntısı kalmadı. Ama yola paralel tekerleklerin arada dik konuma geçip avm de bile gezerken sıkıntı yaratması sinir bozucu :)

Büyük tekerlekli arabalar gibi süspansiyon sistemi ya da bir baston puset gibi -misal Maclaren- manevra kabiliyeti beklemek yersiz olur. Ufak tefek bir kadın olarak arabanın bagajına bu kadar hafif ve kompakt bir puseti bile koyarken zorlanıyorum (Sedan arabanın bagajında bile bayağı yer kaplıyor)  Merdivenlerden zaten inip çıkartmam mümkün değil... Apartman asansörleri ufak olduğundan zor sığıyorum. Düşünün ki daha büyük bir puseti asla idare edemezmişim.

Sevdiğim özelliklerine geçersek malzeme kalitesi gayet güzel. Bir soyulma, dökülme, solma yaşamadık. Yaz daha bir aylıkken bile direk içine (yumuşak ped ile) yatırıp rahat rahat uyuttuk. Tentesi gayet geniş, güneşi-rüzgarı engelliyor. Çift taraflı olması harika, saniye de döndürebiliyorsunuz. Kolay açılıp kapanıyor. Altı oldukça geniş, tıkmadığımız şey kalmadı :) Gerçekten şık bir araba, yolda-avmde durdurup model marka soran çok oldu.

Herkesin içine sinen arabayı alması dileklerimle...



PS: Bir de Maclaren Triumph aldım :) İlgili yazıya buradan ulaşabilirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..