17 Nisan 2015

Lierac Phytolastil Jel

Her gün yağlan her gün krem sür yeminle içime aylardır fenalık geldi :) Aynada her gün ne var ne yok, çatlak çıkmış mı çıkmamış mı kontrolleri de cabası...

Geçen yine aynada rutin! günlük kontrolümü yaparken sol kalçamda ceviz büyüklüğünde hatta cevizden büyük bir beyazlık gördüm. Allahım dedim bu nasıl bir çatlak. Hemen watsapptan kardeşime yolladım. "Böyle çatlak olmaz" dedi. Sonra da evimizin doktoruna. Ondan da pek tatmin edici bir cevap alamadım.

"Neden ben!" moral bozukluğu içinde, kendimi paraya kıyamayıp bir Lierac almadığım için başıma bunların geldiğine inandırdım. Haliyle en yakın eczaneden bir adet Lierac Phytolastil Jel alındı. 

Akşam eve geldiğimizde Sidar'a tekrar çatlağımı uzman görüşünü almak yolunda inceletmeye karar verdim. Muayene sonucunda meğersem bacağımdaki şey çatlak değilmiş. Yağlanmakla alakalı bir göçükmüş, o da geçermiş. Selülit gibi bir şey yani... Zaten bacaklarım olmuş bir horst-graben bir kabartmalı harita. O kalçalarda coğrafya dersi verilse yeridir. 

Şimdi bende hiç mi çatlak yok? Evet ince ince var aralarda ama neyse ki çok da belli değil. Ama yine kocamın ve kardeşimin iddiasına göre zaten onlar oradalarmış. Sidoş'a şöyle dedim " Madem bende çatlak vardı niye bana hiç söylemedin?" O da "Söylesem ne olacaktı?" diye cevap verdi. "İşte o zamandan üzülmeye başlardım!" dedim. Eh adam güldü haliyle :)

Bunları bu kadar dert ediyoruz da aslında şöyle de bir durum var, hiç birimiz kıç baş açıkta gezmiyoruz ki... Tatildi vs. gibi durumlarda hadi gören bir ay görsün toplamda. Açıkçası o kadar uzun tatile çıkma imkanı olan kaç kişi vardır bilemedim :) Belki de bu kadar üzülmeye gerek yok bu kadar küçük şeyler için...

Madem aldım bari ürünle ilgili yorumlarımı yazayım. Lierac Phytolastil Jel adı üzerinde jel yapıda, kuruması kolay. Sonradan cildinize dokununca yumuşak bir his oluyor. Fakat emiliminde bende sıkıntı oluştu. Nasıl Mamma Donna kremi yedirirken pütür pütür dökülmeye başlıyorsa bunda da aynı sıkıntıyı yaşadım. Bu nedenle sürdükten sonra uzun süre masaj falan yapılmıyor. Biraz yayıp kurumasını bekliyorum. İşe yarayıp yaramadığı konusunda ise hiç bir fikrim yok. Günde bir kez kullanın yazıyor kutusunda. Akşamdan akşama sürüveriyorum. Zaten doğurmama 2-3 hafta kala aldığımdan doğurduktan sonra da kullanırım gibime geliyor :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..