29 Nisan 2015

Nasıl Doğuramadım? - Bölüm 1

Ayın 18'i annem ve halası bana oturmaya gelecekler. Kadın 95 yaşında ama inat etmiş gelecek! Bütün gece ağrı çekmişim, uyuyamamışım hatta uykumdan uyanmışım. Cuma gecesi Sidar'a diyorum "Çok ağrım var", "Braxton Hicks'tir" deyip geçiyoruz. Ne de olsa ben Mayısın ilk haftası doğuracaktım ya!

Daha ozalitçiye gitmemişim, bebeğin kapı süsü hazırlanmamış, bir dünya eksiğimiz var :) "Neyse yapılır! Haftaya hallederim" düşünceleri içindeyim. 

Annemle halası gelip gidiyor. Annemle, Sidar gece nöbetçi olduğundan, ağrı durumuma göre bana geri gelmesi konusunda anlaşıyoruz.

Ortalığı toparladıktan sonra doktorun da önerdiği gibi yürüyüşe çıkıyorum. Yaklaşık 40-45 dakika yürüyüp, eve geldiğimde tam ayakkabımı çıkaracağım ki bir akıntı hissediyorum. 

Doktor çayı muayenesinden sonra bir hafta kadar kan gelebileceğini söylediğinden aklımdan geçen şu "Yuh amma kan geldi". Fekat banyoya girdiğimde görüyorum ki, bu kandan daha fazlası :) Saatlerimiz 19.30'u gösteriyor.


Nişan gelmiş mi gelmemiş mi konusunda bir iğrençlik yapıp resmini çekip kocama yolluyorum. Gelmiş olduğu konusunda mutabık oluyoruz. Böylece doktoru arıyor. "Su gelmeye devam ederse tekrar haberleşelim" cevabını alıyor. Evde gayet sakinim, kendime salata yapıyorum. Aksi bir durum olur bana yemek falan yedirmezler aç kalırım diye düşünerekten. Bu arada şakır şukur sular selleri götürüyor :) Günlük pedi geçtim, normal pedler tutmak bir yana, 5-6 kez çamaşır değiştiriyorum. Değiştirirken yerlere şakırdıyorum :) En sonunda fuara gittiğimizde eşantiyon verilen yetişkin pedini bulup koyuyorum da anca tutuyor.

Önemli not: Su durumlarına karşı mutlaka evde yetişkin mesane pedi bulundurun!!!

Bu arada annemi arıyorum "Nerelerdesin?" diye, ama kadına bir şey söylemiyorum ki panik yapmasın. Beni yalnız bırakmamak adına geldiğini sanıyor. 

Durmayan su yüzünden doktorumu arıyorum. Fakat sancı falan yok! "Siz yavaş yavaş hastaneye geçin!" diyor. Ama ama ama daha ben Mayıs başı doğuracaktım!

Bende yavaştan çantamı toplama işlemlerini tamamlıyorum. Annem kapıdan giriyor "Suyum geldi!" diyorum. Yavrum ufak bir şok geçiriyor. Sidar nöbetten çıkıp eve doğru yola çıkıyor. Tembih ediyorum "Gelirken yetişkin pedi al!" diye. Bir saat sonra kapının zili çalıyor. Kocam da geldiğine göre yavaştan evden çıkabiliriz :)

38+1'de saat 23.00 sularında maceramız başlıyor!

Yazının devamı için;

Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Bölüm 5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..