6 Mayıs 2015

Nasıl Doğuramadım? - Bölüm 2

Artık hastaneye geldik. Danışmadaki görevliye doğumhaneye ineceğimizi söylüyoruz. Sağolsun bize eşlik ediyor. Gerçi biz önceden gelip buralara bakmıştık. 

Hemşireler gelip bizi içeri alıyorlar. Zaten Cem Bey önceden arayıp söylemiş. Tabii ki NST'ye bağlıyorlar. Ben de sancı sıfır. Ardından kibar bir çatı muayenesi açıklık 1 cm :( Sonra gelip tansiyon, ateş vs. bakıyorlar. Ateşim biraz çıkmış, "Kesin korkudandır!" diyorum :)

Bayağı uzun bir süre NST'ye bağlı kaldıktan sonra içim sıkılmaya başlıyor. Odaya geçip geçemeyeceğimizi soruyoruz. Saat üç-dört civarı bizi odaya alıyorlar. Bu arada kocam herkese hastanede olduğumuzu yumurtlamış. Ki sıkı sıkı tembih ettim kimseye söyleme diye! Yavaş yavaş yığılma başlar. O kadar çok kızıyorum ki cafede ağlıyorum sinirimden. Sanki gelenlerin bana faydası var. Hatta bizimle gelen annemi de eve geri yolluyorum Sidarla. Bari az hazırlık yapsın. Çünkü hastanede kalabalıktan başka yapacak birşey yok :)

Yani öyle çok sinirlenmişim ki şu an tekrar yazarken bile sinirlendim. "Ben doğumhaneye -yani doğurmaya- girmeden kimseyi aramayacaksın!" diye sıkı sıkı aylarca tembih et, sözler al. Dakika bir telefon zinciri :) 

Kocam annemi eve bırakıp gelirken bende biraz odada uyukluyorum. Sabah saat 6-7 gibi hastabakıcı geliyor. "Sizi doğumhaneye indirecekmişim." diyerekten... "Tövbe estafurllah doğuma mı giriyorum haberim yok" diye düşünmedim değil. 

Aşağı doğumhaneye tekrar iniyoruz. Durum anlaşılıyor suni sancı vereceklermiş. Yani oksitosin. "Acıtır mı, can yakar mı, nedir ne değildir" diye düşürken bağlayıveriyorlar serumu. 

Böylece de suni sancı dönemine giriyoruz. Saatimiz takriben 7'yi gösteriyor :)


Diğer bölümler için,

http://chedarella.blogspot.com.tr/2015/04/nasl-doguramadm-bolum-1.html

http://chedarella.blogspot.com.tr/2015/05/nasl-doguramadm-bolum-3.html

http://chedarella.blogspot.com.tr/2015/05/nasl-doguramadm-bolum-4.html

3 yorum:

  1. Canım ne oldu bilmiyorum ve merak ediyorum. Şifa diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) gayet iyiyiz evdeki hesaplar pek çarşıya uymadı sezaryen olduk valla :( öpüyorum :*

      Sil
  2. Büyük geçmişler olsun cnm. Allah uzun ömürler versin. 3. bölümü bekliyorm. Sevgiler. ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..