2 Eylül 2015

Bebekle Hayat

Çok uzun zamandır yazamadım, çünkü yazamıyorum.

Bebek bakımı -ki bu zamana dek tam olarak benim baktığım da söylenemez- ÇOK ZOR!
(Annem bugün bizi terketti :)

Annemin teyzesinin bir lafı varmış "40 evin işini versinler, yine de çocuk bak demesinler!" diye, buradan kendisine sesleniyorum. "Haklısın teyze, hem de çok haklısın!" :)

İnanın çalışmak daha zor. Tabii çalışan anne olmanın da ayrı zorlukları vardır ama bu durum -hele ki bebeğiniz gündüzleri ASLA uyumuyorsa- tadından yenmiyor :)

Şu an nadiren 15 dk uyuduğu için yazabiliyorum. Vallahi yazacaklarımı deftere listeledim, aylardır belki 50 post birikti gel gör ki fırsat bulamadım.

Arada Yaz uyuyunca o kadar seviniyorum ki, mutluluktan ne yapacağımı şaşırıyorum. Ne yapacağıma karar verene kadar zaten uyanmış oluyor.

Bu postu bile korkarak yazıyorum :) "Yoksa uyanıyor mu?" diye...

Sırayla ilk günlerini, haftalarını, ilk 40 gününü, mevlütünü, doğum sonrası yaptığımız alışverişleri, huyunu suyunu yazayım diyorum kısmet olmuyor. 

Sizlere 4.5'uncu aydan bildiriyorum! Bebekli hayata hazır mısınız? Bol salya, bol vızık, uykusuz geceler, karşılıklı çemkirmeler, kusmuk, kaka, evde hapis... Peki bizim maceralarımıza hazır mısınız?

O zaman buyurun başlayalım!

Sevgiler

Gökçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..