4 Kasım 2015

CYRENE CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ TANIŞMA SETİ

Ben suratımı analıkla birlikte iyice salmışken, gözenekler almış başını giderken ve cildim kendi yağıyla kavrulurken Cyrene markası gözüme çarptı. 

Takip ettiğim bloglardan birinde ürün tanıtımlarını gördüm. Sonra aklıma zamanında artık Lila Kutu mu Vanilya Kutu mu tam hatırlamıyorum biriyle Cyrene ürünleri gönderildiği geldi. "Aa, biliyorum bu markayı!" oldum.  Hatta hatırlıyorum ürünlerden de memnun kalmıştım :)

"Dur, ben şunları biraz araştırayım" derken, baktım ki kullanan herkes memnun. Açtım web sitesini inceledim. Ne yalan söyleyeyim siteyi hala çok efektif bulmuyorum. Hatta ilk açtığımda nereden sipariş verilir bir süre bulamadım. Sitede dolanırken "Starter Cilt Bakım Setini" buldum. Ürünlerin çoğunun deneme, deluxe boyu vs. içinde vardı. Fiyatı da 39 TL gayet uygun. Akabinde sipariş ettim :)

Çok da güzel bir kutu içinde ürünler geldi. Hatta o kutudan daha sonra Yaz için Time Box yaptım!








Şimdi size biraz doğum sonrası, emzirme dönemi cildimden bahsetmek istiyorum. Artık hormonlardan mıdır nedir, gözeneklerim krater oldu, bayağı bir sivilcelendim ve en kötüsü o kadar çatlak derdine düşmüşken yüzümde güneş lekesi oldu. Ben ben olalı bu yüz bu hale gelmemişti. Haliyle moraller sıfır :( Tabii beslenmenin de etkisi olabilir ama çocuk uyudu uyumadı, huysuz, yıkadın, kalktı, besledin şeklinde ağzıma ne zaman ne tıktığım belli değil... Dün öğlen yemeğim bir simit bir pastaydı :) 

Cilt bakım konumuza dönecek olursak ben ürünlerden memnun kaldım. Hatta setin içinde yüz yıkama jeli ya da köpüğü olmadığı için yüzümü Sebamed sabun ile yıkadım. Instant Calm Facial Tonik o bitince de CYRENE Advanced Acne&Oil Control Yüz Bakım toniği ile tonikledim. Tonikleme üstüne ise %2 AHA Günlük Cilt Aydınlatıcı Bakım uyguladım. 

Yine kutudan çıkan Fransız Kil Maskesi, Argan Milk Serumu, Hyaluronik Asit Serum, Gece Kremini kullandım. Argan Milk Serumu dışındaki tüm ürünlerden memnun kaldım diyebilirim. Arganı da sevmememin nedeni kokusu oldu. Sanırım parfüm vs. içermediğinden direk yağ kokusunu sevmedim. Yoksa iyi bir serum olmadığından değil :) Fransız Kil Maskesi ve Hyaluronik Asit Serum ile ise büyük bir aşk yaşadık :) Bir serum düşünün sürdüğünüz anda cildiniz emiyor, hiç vıcık vıcık olmuyor. Diğer serumları ne zaman sürsem bende bir vıcıklık bir parlama ya da kayganlık olduğundan hayrete düşmedim desem yalan olur :)


Diğer ürünleri ise kullanmaya hala daha fırsatım olmadı ve tercih de etmedim.  Sebebini bir sonraki postta açıklıyorum. Maaşallah testerlar bile bayağı bereketli. Ufacık yüz kremi poşetini ya 4 ya 5 gece sürdüm. Ben size öyle diyeyim :)


Neyse baktım bu ürünler benim yüzümü toparlamaya başladı, yüzüme bir prenseslik, bir nur geldi "Firmaya bir mail atayım da yardımcı olsunlar, ona göre sipariş vereyim" diye düşündüm. Mailime Ar-Ge müdürü Şirin Hanımdan cevap geldi. Bana tam 10 sayfalık bir anket yolladı, cevapladım, üstüne de maile cilt resmimi de ekleyerek yolladım. İşimi garantiye almam lazımdı :) 1-2 gün sonra -sanırım bir 10 sayfa- cevap geldi. Bende tavsiyeler üzerine günlük cilt bakım rutinimi oluşturacak ürünleri yavaştan sipariş vermeye başladım.


Yazının başında belirtmedim ama kesinlikle bu bir reklam değildir. Sadece bir müşterinin  daha fazla kişinin faydalanmasını sağlamak amacıyla memnuniyetini paylaşmasıdır. Çok ciddi anlamda 2-3 günde farkı hissettim. Ayrıca kaç firma müşterilerine böylesine ilgili ve ince davranıyor? Ben bunca yıldır böylesine rastlamadım... Benimle ilgilenmek, cevap yazmak gibi zorunlulukları olmamasına rağmen şahsıma özel mail atmak zorunda da değillerdi. Kestirip atadabilirlerdi... Müşteri memnuniyeti tavan anlayacağınız :)


Son olarak benim için diğer bir önemli detayda emzirirken gönül rahatlığı ile kullanabileceğim ürünler olmasıydı. Hayvanlar üzerinde de test edilmiyor. Daha allahtan ne isterim :)


İlk fırsatta sonraki siparişlerimden de bahsedeceğim...


Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..