4 Kasım 2015

CYRENE SİPARİŞİM

Merhabalar :)

Aldığım upuzun mailden cilt t,ipin ortaya karışık yani Hafif Yağlı (Karma) - Çok Hassas - Pigmentli - Kırışık çıktı. Lekelerimi de göz önünde bulundurmak gerekiyordu. Hal böyleyken biz de günlük cilt bakım rutinimi şu şekilde belirledik.

Sabah: Temizleme - Tonik - % 2 AHA Glikolaktik Eksfolyan - Hyaluron 3MW Serum - Güneş Kremi SPF50

Gece: Temizleme – Tonik –%2 lik AHA Eksfolyan - Hyaluron 3MW Serum - Gece Kremi 

Haftalık Cilt bakım rutini gece: Papatyalı Kil Maskesi– Ilık su ile durulama– Tonik – Hyaluron 3MW Serum - Gece Kremi 


Bende Şirin Hanım'ın yönlendirmesi doğrultusunda yüz yıkama jeli olarak  AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel, tonik olarak ise  Instant Calm Facial Toner tercih ettim. Üstüne de % 2 AHA Glikolaktik Eksfolyan kullanmaya karar verdim. Hani bazı ürünleri kullanmadığımdan bahsetmiştim kutudaki işte bu sebepten ötürü. Örneğin Şirin Hanım bana peeling tavsiye etmediği için ben de kutudak peelingleri kullanmadım. Makyaj temizleyici misel suları ise tatillerde yanıma almayı düşünüyorum. 

AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel'in özellikleri "Salisilik Asit içerikli nazik bir temizleyicidir, cildi tahriş etmez ve sabun ve sülfatlar gibi cilt yağımızın tamamını söküp atarak cildimize zarar vermez. Ürünün içerisinde salisilik asit (BHA), Laktik asit (AHA) ve Çay ağacı yağı bulunur. Çay ağacı yağı da çok etkili bir antibakteriyel ajandır" şeklinde sıralanmış.  

Instant Calm Facial Toner ise "Lekelenmelere karşı etkili bir üründür, niacinamide (b3 vitamini) içerir. Niacinamide ise hücreler arası iletişim sağlayan bir etken maddedir ve leke oluşumunu önleyen bir aktiftir. Sivilceler konusunda da etkili olduğuna dair çalışmalar da mevcuttur. Diğer tonik gibi anti-oksidan, anti-enflamatuar ve anti iritan özellikleri olan ekstraktlar içerir". 

% 2 AHA Glikolaktik Eksfolyanun  ise aşağıda belirtilen özellikleri etkileri var,

  • Cildi pürüzsüzleştirerek eski canlılığını ve parlaklığını geri kazanmasına yardımcı olurlar.
  • Kırışıklık, ince çizgi, genişlemiş gözenek ve diğer yaşlanma belirtilerini azaltmada veya gidermede etkilidirler.
  • Sivilce ve sivilce izlerini gidermede etkilidirler.
  • Güneş, hamilelik ve yaşlılık lekelerinin tedavisinde etkilidirler.
  • Ciltteki yüzeysel yara izi tedavisinde kullanılırlar.
  • Ciltte su tutucu ve nemlendirici etkileri vardır. Soyucu nemlendiriciler (eksfolyan) olarak da adlandırılmaktadırlar. 
Tabii benim için önemli işlevlerinden bir de leke tedavisi :) Lekeleri %2 oranında tedavi ediyor. Ürün nadiren (1-2) kez kullanınca yanma yaptı. Ama 5 sn sonra geçti. Cildim buna biraz alışınca %15'lik ürüne geçeceğim. O zaman lekelerde devrim bekliyorum :) 

Yaklaşık bir aydır kullandığım ürünlerden oldukça memnunum. Gözneklerim küçüldü, lekelerim açıldı, cilt tonum eşitlendi. Sivilcelerim azaldı. Annem bile "Cildin bayağı toparlanmış" dedi. 

Sadece AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel'in kokusunu gerçekten beğenmedim bir de köpürmemesini :) Jel olunca insan az köpük bekliyor :) Sanırım yine bu durum ürünlerin doğallığından kaynaklanıyor. Henüz tüm ürün listemi alamadım ama aydan aya tamamlamayı planlıyorum. Zaten almam gereken bir serum kaldı. O da aralık ayında artık :) Maske de ikidir tester boy olarak elimde olduğundan sanırım beni daha bayağı götürür :)

cyrene ürünleri

Bu arada firma tester konusunda da oldukça eli açık kutunun içi benim siparişim, dışı onların gönderdikleri :)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..