30 Kasım 2015

Yaz'ın Odası

Merhabalar!

Yaz son birkaç gündür nezle... Doktorumuzun dediğine göre alttan iki dişi de patlamak üzereymiş. Eh, ben de nezleyim. Bu da demek oluyor ki eller havaya, sabaha kadar dans :)

Üst üste uyuyoruz, yan tarafa koymaya niyetleniyorum daha havada ağlamaya başlıyor :) Şükür bu gece biraz erken yattı bende hemen bir post yazayım dedim.

Çok uzattım sonunda odasını fotoğraflayabildim. Umarım sizlere de fikir olur...

bebek odası


baby wardrope



DIY diaper change

baby room ideas

Duvar sticker Evidea ya da Evmanya, avize Koçtaş. Beşiği bir arkadaşım vermişti zaten çok kullanmadık :) Çöp kutusu Korbel, alt açma masası babasının elinden çıktı, diğer bir ifade ile Ikea'dan DIY. Soldaki dolap dört gözü olan dolaplardan, bebek dolapları da Ikea ( Dönence DIY (origami turnalar, misina ve çıta birleşimi). Masanın altındaki pembe kutular Ikea. Perdeler English Home, halı bir muamma :) Zaten halı, perdeler, alt açma masası (eskiden benim çalışma masamdı) ve dolap benim çalışma odamdan bebek odasına transfer oldular :) 

Çalışma odasından devşirme çocuk odası böyle olur :) Zaten kendimize yapmıyor muyuz? Benimki benimle birlikte yatıyor... Odaya alt değiştirmeden değiştirmeye, bir de üst baş almaya giriyoruz hanımefendi ile...


Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..