10 Aralık 2015

Avon Alışverişi - Yaz alışverişi değerlendirme-

Yazın ortasında alıp kullanıp anca fikir beyan etmeye fırsat bulduğum Avon alışverişi...

Çok kısa ve öz bir post olacak :)

Kız hazır uyumuşken yazabildiğim kadar yazmanın peşindeyim!



Sol baştan; 
 Royal Jelly Hand Cream (Ballı El Kremi) elinize bal mumu sıvamış gibi vazelin gibi garip birşey vıcık vıcık hiç memnun kalmadım, hatta sürüp elimi yıkamak zorunda kaldım. Kime satsam peşindeyim. Intensive Relief Hand Treatment  herhalde avonun en uyduruk el kremlerini ben seçmişim. Bu ürün de elimde yapış yapış kaldı. Ellerimi yıkamaktan kendimi alamadım. Yani krem dediğin elden emilir, yumuşatır. Hiç mi işe yaramaz bu kremler! Bari biri iş görseydi. Şimdi git yenisini al :( Foot Works Healthy  Ayak Kremi  bu ürünü sevdim. En azından iş gördü ayakları pamık gibi yaptı :) Foot  Works Beautiful Topuk Yumuşatıcı Krem yine sıvama özellikli bir krem ayağıma sürdüm uyku uyuyamadım. O derece fazlalık yaptı, işe yarıyor mu derseniz "ehhh" !


Sol baştan;
 Planet Spa Heavenly Hydration  Peeling çok beğendim, peeling özelliği iyi uygulama arkasından da cildi kurutmak yerine yumuşacık yapıyor. Tekrar alabilirim.  Foot Works Ananaslı Peeling bunu henüz kullanmadığımı şu an farkettim. Kullanayım öyle yazayım :) Delicate jasmine (Yaseminli Body Mist) hafif güzel.. Yasemin severler için iyi bir alternatif.  Oje Düzeltici Kalem benim gibi taşırmadan süremeyenlerdenseniz tam sizlik. Örneğin evde sürdüm ama düzeltmeye vakit yok, atıyorum cebe çantaya arabada, yolda eller harika :) Skin So Soft in Shower (Duşta Vücut Kremi) yani avonun kulaklarını kullanırken bayağı çınlattığım ürün. Hadi taklit ediyorsun bari az bir işe yarasın. Sıfır etki! "Acaba durulanmıyor mu?" diye bir an kendimden şüphe ettim. Kesinlike önermiyorum.

Bir postun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..