7 Aralık 2015

Bebek Alışverişi (Doğum Öncesi)


Geçen gün sevgili arkadaşım Nur ile buluştuk. Kendisi 20 haftalık hamile. Yaz için kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünleri enine boyuna konuştuk. Neleri tavsiye ederim neleri etmem derken, kafamda blog için bir liste oluştu. Bu postta doğum öncesi aldığım ürünleri sıralayayım. Detaylı bilgi isterseniz lütfen yorum bırakmayı unutmayın...




Yaz Doğmadan Aldıklarımız

Ürün
Marka
Memnuniyet Derecem
(1-10 Arası)
Tavsiye Eder Miyim? Neden?
Bebek Arabası
Armadillo Flip
7
Şık, hafif  fakat arada tekerleklerde takılma sorunu yaşıyoruz. Bir de kapadığında dik durmuyor. Tekerler yampirik oluyor J
Bebek Arabası Süngeri
E-bebek / Joker
9
Markayı unuttum –unutmadım da içeriye gidip bakmaya üşendim- kalın ve ince şeklinde satılıyor. Biz Yaz’ı doğumdan sonra arabasında anakucağı ile değil yatar pozisyonda gezdirdiğimiz için yumuşak bir şeye ihtiyaç duyduk.
Oto Koltuğu
Nuna Pipa
10
Bence kesin alınmalı. Çünkü izofix özelliği de var.
Küvet
E-bebek
9
Şeffaf sarı tutmalı giderli, bebek oturtma kısmı yok, dümdüz bir küvet. Şimdi oturtarak yıkıyorum. Bence gerek yok J Küvet ayağı da almadım dengesiz geldiler bana… Belimiz kopuyor o ayrı…
Küvet Filesi
E-bebek
8
Marka çok fark eder mi bilemiyorum…
Sünger
Doğal sünger
5
İlk aldığımız çok ufaktı Nukk’un büyü boy süngerlerini öneririm.
Maşrapa
E-bebek
1
Mutluluğu üçüncü maşrapada buldum Munchkin markasını öneririm. Yumuşacık olduğu için yavrunun kafasına çarptı, eli çarptı vs korkusu yaşamıyorum en azından J
Bornoz
Mothercare
9
Bir marka daha var elimde, önemli olan çabuk kuruması memnunuz.
Tülbent
?
10
Annem birkaç tane getirdi. Hiçbir fikrim yok zaten bebeği asıl havlu değil tülbent kuruluyor. Hop tülbente! Suyunu al, altından çek, havluya yatır J
Hastane Çıkışı
Organik markalar
9
“İlk çıkarken, ilk aylar organik kullanalım” dedik. Çocuğa kara kara kılıkları giydirdik J Pişmanım ne diyim J
Alt Açma Süngeri
Ikea
8
Birkaç tane chicco vs markalardan aldık ama hiç kullanmadım. Şişir kullan, sil kullan üstüne de kedili örtüsünü aldınız mı işlem tamam! Kir de tutmuyor. Öbürküler kirlendi mi kim uğraşacak?
Kundak
Mycey
8
Bebek ufacık doğunca neresinden tutacağını şaşırıyor insan! Haliyle derli toplu kundak iş görüyor. Maalesef cırt cırtlı olmasını sevmedim. Benim kız mı çok hareketli bilmem ama kollarını açıp cart diye açmaya başlamıştı üstünü başını birkaç haftaya J
Yastıklı Emzirme Örtüsü
Mycey
9
Benim hayatımı kurtardı. Başta “Bunu kullanamayacağım galiba!” derken emzirme olayını çözdükçe inanılmaz rahatladım. Oldukça geniş, heryerini örtüyor insanın. Yastığı ise çantalara sığmadığı ve pek de kullanmadığım için çıkardım. Ama başta bebeğin başını yaslamak için mantıklı!
Tülbent
Chicco
3
İncecik, sarı, mavi, yeşil kenarlı olanlar… Hiç memnun kalmadım… İncecik. Alınacaksa kalın penyelerden alınmalı. E-bebekte kasanın yanında olanları tavsiye edebilirim.
Ağız Bezi
E-bebek
9
Yukarıda tavsiye ettiğim efendim. Yıka yıka biraz renk attı o kadar J
Omuz Örtüsü
Organickid
10
İBS standından almıştık. Sonradan ne o kadar uzununu ne de genişini bulabildik. Bayağı hayat kurtardı J
Yan Yatış Yastığı
Mycey
9
Yine ilk haftalarda iş gören bir ekipman. Memnun kaldım ama bir battaniye vs. yuvarlanıp  yapıladabilir. Bir müddet sonra bebek içine sığmıyor J
Nevresim Takımı
English Home
9
Artık sizin tercihinize kalmış bir ürün…
Yatak
Özel Yapım


Çöp Kutusu
Korbel
9
Özellikle ek gıdadan sonra tek söylemek istediğim… “God bless korbel!” bir de iç kapağı otomatik açılsaydı, 10 üzerinden 10 verirdim J
Ateş Ölçer
Braun (Kulaktan)
9
Üç kere ölçüyorum, üçünde de birbirine yakın ama farklı değerler. Allah kabul etsin. Braun ama iyidir, doğrudur herhalde J
Elektrikli Göğüs
Pompası
Philips Avent
10
Günde 7-8 kere kullandığım oldu. Sürmenaj olacak diye çok korktum ama olmadı.
Telsiz

Elybaby
6
Bence analıkta telsize ihtiyaç yok. Zaten radarlar sonuna kadar açık. “Cik” sesine bakıyorsunuz. Mesela telsizin sesi gelmeden ben kızın sesini duyuyordum. Belki büyük evlerde, yazlıkta  ihtiyaç olabilir J
Göğüs Kalkanı

Philips Avent
8
Çok rahat olmayan, sokağa çıkarken kullanamayacağınız –ben kullanamadım- çamaşırdan belli olan bir ürün. Süt taşkınları, göğüs ucu yaraları için birebir.
Yeni Doğan Biberon Seti
Philips Avent
10
İçinden emzik, biberon, fırça çıkan natural seri. Pompa ile de uyumlu olduğundan tepe tepe kullandık.
Göğüs Pedi
Lansinoh
7
Sadece ilk birkaç hafta süt sızıntıları için kullandığım bir ürün.
Süt Saklama Poşeti
Lansinoh
10
Severek kullandık J
Gece Pedi
Orkid
9
İlk haftalarda kanamalarınız olacaktır bilgilerinize…
Bebek Bakım Seti
Mustela
10
Hala severek kullanıyoruz. En sevdiğim ürün ise banyo jeli. Örneğin pişik kremi işe yaramadı…
Kitap
YKY
7
Cahillikten hevesle alıverdim. Bilseydim siyah beyaz kitaplardan alırdım -ki sonradan yurtdışından sipariş ettiğimde çok geç kalmıştım-
Uyku tulumu
Chicco
9
Kış gelince –yani bir aydır- kullanmaya başladığım bir ürün. Bebekler hareketlendikçe üstlerini de döne döne daha çok açıyor. Uyku tulumu insanın içine su serpse de bir türk anası olarak tulumun üstüne de örtü örtüyorum J

Şimdilik benden bu kadar umarım yardımcı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..