13 Aralık 2015

Cyrene Cilt Bakım Rutini


Merhabalar!

Cilt  bakım rutinimi bir eksikle tamamlamış bulunmaktayım :) 


cyrene güneş kremi


Cyrene Absolute Overnight Age-Resetting gece bakım kremi açıkçası çok tutmadığım bir ürün oldu. Evet kesinlikle işe yarıyor ama, bende tam bir emilim olmadı. Ayrıca kokusundan da haz etmedim. Sanırım bu kavanoz bittikten sonra başka bir ürüne yöneleceğim. Hatta koku başkaları tarafından da hissediliyor. Başımdan şöyle komik bir olay da geçti; annem, kardeşim ve ben yatak odasında muhabbet ediyoruz. Bende kremi sürdüm, yatmak üzereyim. Babam odaya girdi ve "Burası garip birşey kokuyor. Biri zeytinyağlı dolma mı yedi? Sanki ona benzer bir koku var!" dedi. Biraz aramızda tartışıp "Oradan mı, buradan mı geliyor koku?" derken "Aaa, ben krem sürmüştüm, o kokuyor olmasın!" dedim. Babam yüzümü koklayarak, aldığı kokunun krem kokusu olduğunu teyit etti. Annem ve kardeşim ise kokuyu almadıklarını belirttiler :)

Yani, derseniz ki iş görsün gerisi boş gerçekten güzel bir krem.


Şimdi bayıldığım ürüne gelelim. Kalp kalp! Cyrene Ultra Light Daily UV Defense.... Harika! Sanırım hayatımda yüzümde sıfır ağırlık ile kullandığım ilk ve tek yüz kremi. Solantede güzeldi fakat Cyrene kendini aşmış. O kadar yok gibi ki, insan işe yarayıp yaramadığı konusunda kuşkuya düşüyor. Yüzde bıraktığı beyazlık ise yok denecek kadar az. Hatta yok! Geri kalan hayatıma bu kremle devam etmeye kararlıyım :)

Alttaki fotoğrafta ise yine firmanın yolladığı testerları görebilirsiniz. Bir eksiğim serum kaldı. Onu da alacağım inşallah. Çünkü o da çok başarılı bir üründü :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..