15 Aralık 2015

Duyusal Torba

Ne zaman Yaz için ufak bir oyuncak hazırlasam aklıma çocukluğum geliyor. Annem de işten ayrılıp evde benimle kalmayı tercih ettiği için, her yeni gün bir sürü değişik oyun ve aktivite demekti :) Meğer annem Montessoriymiş de benim haberim yokmuş :)

Bana farklı oyuncaklar sunduğunda o kadar mutlu olurdum ki, bende Yaz'ı nasıl eğlendiririm, gelişimine nasıl katkıda bulunurum diye sürekli yeni arayışlar içindeyim.

Pinterest derya deniz... Bebeklerin duyusal gelişimleri için binlerce farklı fikre rastlamak mümkün. Bende elimden geldiğinde yeni oyuncaklar hazırlamaya çalışıyorum.

İki gün önce kısa bir uyuma anında uzun zamandır aklımda olan "Sensory Water Bag" (yampirik Türkçe çevirisiyle "Duyusal Poşet, Duyusal Torba ya da Duyusal Su Torbası" şeklinde literatürde kendine yer etmiş) ikinci denemesini gerçekleştirdim. Bir önceki denememde poşetin içine jöle koymuş ama gerek gelişim haftasına uymadığından, gerek ben başarılı olamadığımdan iyi bir sonuç elde edememiştim. 

Sanırım bu sefer oldu. Nasıl yaptığımı fotoğrafları takip ederek görebilirsiniz.



duyusal poşet

sensory bag

diy sensory bag

duyusal torba


İyi eğlenceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..