5 Ocak 2016

Düğün 9-Düğünü Nerede Yaptık

Merhabalar 

Çoook uzun bir zaman sonra istek gelince düğünle ilgili eksik postları tamamlamak da farz oldu :)

Evet, Ankara'da bayağı bir dolandıktan sonra düğünü Litai TBB Konuk Evinde yapmaya karar verdik -yani vermiştik iki yıl önce bu tarihten kısa süre önce :)-.

Aslında Litai Otel'de düğün yapmayı pek istemiyordum. "Neden?" diye soracak olursanız Sidar'ın kız kardeşi de düğününü orada yapmıştı. Fotoğraflarda görüp beğenmediğim için değil, koşa koşa gelip kızın düğün yaptığı yerde tekrar düğün yapmamak için :) Sonuçta ben böyle bir şey bana yapılsın istemezdim. Aksine onlar da ben düğünleri orada olduğu için istemem diye Litai'yi teklif etmemişler.

Karşılıklı herkesin içi rahat ettikten sonra gidip bir göz atalım istedik. Açıkçası Ankara'da hiç dolaşmasak 10-15 yer dolaşmışızdır ama en çok Litai'yi beğenivermiştim bile... Açık, ferah, sıcak bir ortamı vardı. Hem de kışın ortasında.


Burada hemen Litai'de sadece avukat ve birinci dereceden akrabaları düğün yapabileceği -en azından o zaman bu şart vardı, hala devam ediyor mu bilmiyorum-  koşulu olduğundan da bahsetmeden geçemeyeceğim. 

Genel olarak oteli gezdirdikten sonra bize iki adet salon gösterdiler. Biri üst katta daha ufak ve kolonları olan, aydınlık bir salondu. İkincisi ise alt katta aslında konferans salonu olan daha karanlık bir salondu. Burayı düğünlerde kişi sayısına göre bölebiliyorlarmış. Görümcem -görümce ne ya haha neyse- davetli sayısı daha az olduğundan üst kattaki salonu tercih etmişti. Bizde hem sayı daha fazla olduğundan hem de aynı yeri tercih etmemek adına büyük salonda karar kıldık.

litai otel

liati tbb konuk evi düğün


Zemin ve etrafta yer alan lacivert-kahverengi duvarların salonu daha da karanlık hale getirdiğini lütfen gözden kaçırmayın. Işıklar sönünce pek  belli olmasada yine de bir koyuluk vardı bana göre... Pistin genişliği oldukça yeterliydi. Ses düzeninden hiç anlamam ama sanki birileri "Pek iyi değildi!" gibi bir yorum yapmıştı sonradan. Değinmek istediğim bir noktada düğün 250 kişilik olmasına rağmen gelmeyenler olunca salon boş kaldı. Yani salon kalabalıkla daha iyi olur. Arka taraflar boş boş olduğundan o kadar kalabalığa rağmen kendi kendinize düğün yapıyormuşsunuz gibi hissediyor insan zaman zaman :) Bence rahat 300-350 kişiyi kaldırır. Mesela gittiğim birçok otelde (misal Ramada) tavan falan çok alçaktı. Burası ise ferah ferah, geniş genişti.

Yemekler güzel, servis iyiydi. Fiyatlar da diğer otellere göre daha makuldu. Aynı gün başka organizasyonlar olmasına rağmen herhangi bir aksaklık, karışıklık da yaşamadık.

Odalara değinecek olursak tatmin edici olduklarını söyleyebiliriz. Bence herhangi bir standart otel odasına göre oldukça genişti. Balayı odası olup olmadığını bilmiyorum ama odada itiş kakış olmadan rahatça hazırlanıp fotoğraf çekilebildik :)

Otel içi fotoğraf çekiminde ise teras, havuz kenarı, lobi kullanılabilir. Güzel kareler de yakalarsınız. Örneğin görümcemin çok güzel havuz başı, bahçe fotoğrafları var. Bizim malum sulu kar olduğundan böyle imkanlarımız olmadı :) Allahtan zatürre olmadık :)

Düğünleri pek sevmeyen ve kendi düğününü sevgilisinin kardeşi koşturup planlamış biri olarak, Litai'yi tavsiye ediyorum. Aklınızda takılanları yorum olarak bırakırsanız, hatırladığım kadarıyla cevaplayıp, yardımcı olmaya çalışırım.

Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..