2 Şubat 2016

Bizim Evde Son Durumlar

Merhabalar bayağadır reklam koymak dışında -taslaklarda zilyon tane yazı beklemesine rağmen - blok ile pek ilgilenmiyorum. Elbette bunun çeşitli nedenleri var. Mesela; 
  1. Bloğu tasarlattığım -buna tasarlama denirse- kadının iyice bloğun içine s. sıvaması. Bu durum beni yazmaktan soğuttu desem yeridir. Herhalde herkes fotoğrafların çözünürlüklerinin kötülüğünün, postlar arasındaki boşlukların ve diğer bilimum saçmalıkların farkındadır. Aman siz siz olun kendisinden uzak durun. Ha bir de bir gereksiz samimiyet, senli benli konuşmalar -göbeğimiz bir kesildi ya- işi Ekim başı aldı Aralık ortası daha yapmamıştı. Mail atarsın cevap yazmaz, "Ay canım seninki çok güzel olacak da ondan uğraşıyorum" şeklinde sanki çocuk kandırıyormuşcasına laflar, oyalamalar. Ya ne laflar ne laflar yazmayayım şimdi hepsini.Yani güzel hali bu gerisini siz düşünün. Kadına diyorum ki "Postların arasında boşluklar var!" "Reklam aldığın için" diye cevap veriyor. Ulan bu reklam almadan da böyleydi. Beni geri zekalı sandı zaar! Kendim ettim kendim buldum ne diyeyim :) Yani normalde yaptığı işleri bloğunda "Böyle yaptım şöyle yaptım" diye koyuyor, bu fiyaskonun kendi de farkında ki koymadı bile... Daha fazla yazmayayım sinirlerim tavan yapıyor. Nasılsa bu işi de çözer öğrenirim ve kendim hallederim. De pek vaktim yok :) Verdiğim 100 TL'ye yanayım bari :)
  2. Fotoğrafçılık kursu. Evet, madem belediye evimin yanına kurs merkezi koymuş, başvurmazsam olmazdı. Şöyle bir baktım, "Hadi fotoculuk öğreneyim" dedim. Nasıl olsa evde makinede vardı. Kursa gittim "Bu makine olmaz!" dendi. Utandım, üzüldüm :) "Yenisini alamayız hocam" dedim. Fakirdik, alamazdık :) Neyse kayınpederimde DSLR vardı da sağolsun adamcağız bana verdi. Sanıyordum ki fakir mahallesinde yaşıyordum, sınıfa girince gördüm tek fakir benmişim :D Bir de bu pahalı bir hobiymiş. Şimdi bunun  farklı lensleri var, kumandası var, tripodu var, kitabı var, photoshopu var, lightroomu var vs vs... "Öğrendim mi?" "Evet  öğrendim" Güzel fotoğraf çekebiliyor muyum? İşte orası bir muamma :) "Kocama yılbaşı ve evlilik yıldönümü hediyesi olarak ne aldırdım peki?" 50 mm :) Özetle kurs bitti, arkadaşlıklar bitmedi. Ödevlerimizi teslim edip, sertifikalarımızı da alırsak bu iş tamamdır. Yani oraya koşturmaktan da pek yazamadım dersem yeridir. (Makineyi de geri vermiş değilim, hayır benim olmayan makineye niye lens aldımsa, yine Nikon alırım diye düşündüm herhalde)
  3. Bilgisayarımın iflasın eşiğinde oluşu. Şimdi bu  bloğa foto ekleyeyim diyorum. Çözünürlük mevzusunu zaten bir yana attım -bak yine sinirden titreme geldi, haram zıkkım olsun inşallah- fotoğrafı düzenlemek istiyorum. İki de photshop öğrendiğimden :) Bilgisayara photoshop çalıştırmıyor. Buyrun buradan yakın. Hayır photoshopu bıraktım picmonkey de bile düzenleyemiyorum siz düşünün. "Dokunsal Balonlar" yapmıştım bebeğime fotolarını da çektim yok düzenleyemiyorum :) Lanet ettim o günde bu işten çok soğudum. Bilgisayar da alamıyoruz. Fakiriz demiş miydim :) 
  4. Doğum günü görünümlü diş buğdayı partisi. Evet, DIY çılgınlığında yeni bir boyut açıp, doğum günü abartısında bir diş buğdayı yapımına giriştim. Tontişin dişini 18 Aralık'ta fark ettik. Tam gün belirledik, kayınvalidem yazık kolunu çatlattı. Yeni tarih belirledik, kimse müsait olmadı. Kaldı mı bu iş 6 Şubata :) Afişi, davetiyesi, pastası derken Pinterest'in üstün yardımlarıyla bir özel gün planlamasının daha sonuna yaklaştık. Bayağı da uğraştım heee! Bakalım nasıl geçecek :) Fotoları düzenleyebilirsem eklerim ki :)
  5. Kızın hala gece trilyon kez uyanması, uyanması ve zaman zaman uyumaması. Yine saat başı, bazen 3-6 arası, bazen 4-6 arası ayaktayız. Artık kalkıyor yatağın içine oturuyor. Kafasını göğsüme dayıyor bir şeyler anlatıyor anlatıyor. "Kızabiliyor muyum?" eh haliyle "Hayır:)" Sidar evdeyse sabah direk 7-8-9 kaçta kalkarsa ona kilit ben 12-1 uyuyorum. Ev erkeği kocanın faydaları volume 1 :) Zararları da var onları ayrıca yazmak gerekebilir.
  6. Kızın çılgınca emekleme ve ayaklanma peşinde olması. Haliyle saniye yanlız bırakamıyoruz. 

Şimdilik bu kadar yazayım, bir sonraki postta görüşmek üzere efendim. Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Tasarım konusunda ki şansız duruma da üzüldüm tabi.. Talihsizlik yaşanmış.
    Kısmetten öteye gidilmiyor, seninle iletişim sorunu yaşamasaydık keşke,
    Yazı fontundan dolayı yazını da çok zor okudum..
    Ama diğer şıklar da gece gece güldürdün beni, dördüncü şıkta fakirlik unutulmuş:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet bende çok pişman oldum :( Fakirlik hepimizin derdi :) Allah hastalık vermesin :P Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..