3 Mart 2016

Gözümüz Gönlümüz Açılsın - Teşekkürler Shemellon

Blogla ilgili yaşadığım hezimetten bahsetmiştim. Açtıkça asabım bozulduğundan yazmak da pek içimden gelmiyordu. Kısa süreli sinir krizine girip kapıyordum genelde :)

Açıkçası tasarımı başta başka bir tasarımcıya (Shemellon) yaptırmayı düşünmüştüm fakat iletişimsizlik yaşadığımız için -nereden buldumsa, kendim kaşındım diyorum ya- öbür şahsiyete denk geldim.

Neyse aradan bayağı bir zaman geçti bloğun korkunç hali Shemellon'un içine sinmedi ve "Gökçe izin ver ben biraz düzelteyim bari" dedi. O kadar da iyi bir insan yani kendisi <3

Sağolsun hemencecik elini yüzünü toparlayıverdi. Çiçekli çiçekli çok da güzel oldu. Şimdi bunu öylesine yapıverdi, siz bir de diğer tasarımlarına göz atın çok güzel işlere imza atmış.

Hani ben bloğumu tasarlatmak istiyorum derseniz işte size adres


Kendisine buradan teşekkür ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum

Kalp Kalp :)


2 yorum:

  1. Sen bana tasarım için mail gönderdiğin sıralar ne yaşıyorsam, sana geri dönememişim. Bu yüzden blogunun halini görünce kendimi suçlu hissettim.:/ Yapan arkadaş için bir şey diyemiyorum, belki onun içinde hoş günler değildi. Farklı tarayıcılarda tasarım farklı görünüyordu. Yazı stilini düzeltirim diye bloguna girip her yerini sanırım yaparak çıktım:)
    Sade bir şeyler, çelenkler deyince, ortaya böyle bir tasarım çıktı.
    Temiz temiz kullan.
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ellerine sağlık <3

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..